چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
اندر احوال معرفی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس؛

مشکل کیست و چیست؟

طبق وعده های داده شده قرار بود مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اواخر هفته گذشته معرفی شود، اما چنین نشد و آب از آب هم تکان نخورد. چون به اینگونه وعده های انجام ناشدنی عادت شده است. کسی پاسخگو نیست.

فعلا در باشگاه پرسپولیس برای انتخاب و نشستن مدیرعامل بر صندلی بدون مدیر، آب گل آلود است. مشاوران پنهان وزیر هنوز اجازه نداده اند تا وزیر به جمع بندی نهایی راه یابد. در آب گل آلود،خبر می رسد که سرپرست فعلی در یکقدمی مدیر عاملی قرار گرفته است. یکی از دلایل قوی برای اثبات این شنیده همان پرداخت طلب کالدرون است.البته پرداخت طلب کالدرون که خود حکایتی دارد در زمانی پرداخت شد که اگر پرداخت هم نمی شد هیچ تفاوتی با شرایط کنونی نداشت.

خلاصه اینکه، شنیده ها حکایت از ان دارد که سرپرست کنونی در یکقدمی مدیر عاملی قرار گرفته است.اگر این اتفاق رقم بخورد،باید گفت که بی خود وبی جهت زمان از بین رفته است.انتخاب سرپرست بعنوان مدیر عامل این مقدار نیاز به وقت کشی   ومشاوره ورایزنی نداشت. انتظار از وزیر ورزش جهت انتخاب مدیر عامل برای باشگاه پرسپولیس فراتر از این مسائل است. چون قرار است باشگاه بزرگی با چندین میلیون هوادار اداره شود.بنابراین نیاز است تا مدیران قوی وبزرگ واز جنس فوتبال دعوت به کار شوند.

نویسنده: اکبر عزیزی