پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

بازی خیرخواهانه و یادبود قهرمان علی لندی

پیشکسوتان و هنرمندان، بهترین الگو برای کودکان هستند، هدف از این رقابت را ایجاد انگیزه بیشتر در تیم کودکان کار و ساخت الگوی مناسب برای آنها دانست.

سید قاسم موسوی مدیر ادارت ورزش منطقه گفت: به مناسبت گرامیداشت قهرمان علی لندی دیدار نمادینی بین ستاره های سال های نه چندان دور فوتبال ایران و هنرمندان با تیم کودکان کار (توانا) روز جمعه ۲۱ آبان ماه در زمین چمن مصنوعی محله مرادآباد با حضور جودکی معاون فنی و عمرانی منطقه برگزار شد.

موسوی هدف از برگزاری این مسابقه که مزین به نام شهید علی لندی هست را تقویت روحیه همکاری، رقابت سازنده، تحمل شکست و پایبندی به مقررات و همچنین ایجاد نشاط و آماده سازی کودکان کار برای سایر فعالیت ها عنوان کرد.

او تاکید کرد : این‌گونه فعالیت‌ها، می‌تواند تاثیر بسزایی در آینده این عزیزان داشته باشد چرا که معتقدم، تغییر رویکرد و نگاه ویژه به کودکان کار ضروری است.

رئیس اداره ورزش افزود: در ورزش است که کودکان کار جمعی، دوستی، صمیمیت در عین رقابت، احترام به مقررات و به بزرگترها و رفتار زندگی را می آموزند. اگر می خواهیم که جامعه کودکان از شادی، نشاط و مهارت روان شناختی برخوردار بوده و کار تیمی و نظم را تمرین کند، باید به ورزش توجه بیشتری داشت.

در این دیدار چهره های ملي شاخصی نظیر،مسعود شجاعی ،محمد رضا مهدوي، ابراهیم شکوری، سيد قاسم موسوي،حسین آشنا، سامان صفاری، سعید عزیزیان، فرشید فهیم، رضا کنگرانی، علی بلندقامت پور ،سامان آقازمانی، محمود شجاعی، پیمان گرزام، علیرضا محمدی، وحید سلیمانی، محمد هاشم زاده، يعقوب وطني، علی محمدی، محمود نجف زاده، علی لهراسبی، مبین شادلو، مجید یلان، محمد امین کریم پور و.‌‌.. حضور داشتند.