چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
عملکرد بانوان شهرداری سیرجان در جام آسیا؛

مهینی: رهاورد این تیم افتخارآمیز است

تیم فوتبال شهرداری سیرجان با وجود دو پیروزی ارزشمند مقابل بنیادکار ازبکستان و گوکوی هندوستان در بازی آخر مقابل اردن متوقف شد و قهرمانی را از دست داد.

شادی مهینی کارشناس و مربی فوتبال در این بار به البرز ورزشی می گوید: این تیم بازی های زیبایی ارایه داد و عمان هم تیم پرقدرتی بود. با این همه دستاوردهای شهرداری سیرجان برای فوتبال بانوان ایران مایه افتخار است. داشتن یک مربی بادانش به نام خانم جهان نجاتی و مدیر فنی آگاهی چون آقای امید هرندی سبب شد تا بازیکنان فوتبال با قابلیتی را ارائه بدهند. همه می دانند شکست دادن ازبکستان چقدر مهم بوده است. ضمن اینکه بقیه تیم ها نیز بازیکنانی از کشورهای مختلف آفریقا، آسیا و حتی اروپا استفاده می کردند. در این دوره از مسابقات بازیکنانی چون زهرا غلامی، شبنم بهشت و ... ثابت کرده اند که از بهترین های فوتبال آسیا هستند.

سرمربی تیم فوتبال دختران زیر 17 سال ایران درباره برنامه های این گروه سنی نیز می گوید: ما برای شرکت در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا آماده می شویم. این رقابت ها مهرماه سال آینده برگزار خواهد شد. به همین دلیل گروه های استعدادیاب استان ها را فعال تر کرده ایم و از هر منطقه خواسته ایم که 10 استعدادیاب ها را به کمیته جوانان معرفی کنند. حدود 400 بازیکن را زیرنظر خواهیم گرفت تا از بین آنها بهترین ها برای تیم ملی زیر 17 سال گزینش شود. این را هم اضافه کنم که اگر هر استانی از من برای نظارت در استعدادیابی دعوت کند، با کمال میل حضور خواهم یافت چون می خواهیم همه شایستگان زیر ذره بین باشد.

گفت و گو: مرجان بنی یعقوب