چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

پاشازاده: با دو گل سوریه را شکست می دهیم

مهدی پاشازاده گفت: به اعتقاد من بزرگان فوتبال و مسئولان رده بالای فدراسیون فوتبال باید هرچه زودتر مشکل به وجود آمده بین طارمی و سرمربی تیم ملی را حل و فصل کنند.

مهدی پاشازاده، مدافع سابق تیم های ملی، استقلال تهران و بایرن لورکوزن آلمان درباره مسایل مربوط به تیم ملی به البرز ورزشی گفت: به اعتقاد من بزرگان فوتبال و مسئولان رده بالای فدراسیون فوتبال باید هرچه زودتر مشکل به وجود آمده بین طارمی و سرمربی تیم ملی را حل و فصل کنند تا آرامش فکری و روانی تیم ملی حفظ شود. متاسفانه اسکوچیچ به خاطر یک اظهارنظر آن هم در فضای مجازی طارمی را خط زده است. در صورتی که فضای مجازی رسمیت نداشته و چه خوب بود که برخی دوستان رسانه هم به آن دامن نمی زدند.

پاشازاده اضافه کرد: سوءتفاهمات و اختلاف نظرها نباید رابطه شاگرد و استاد را آنقدر تاریک سازد که کار را به محاوره کشاند. با این همه به اعتقاد من تیم ملی بعد از پیروزی روحیه بخش در لبنان می تواند این بار سوریه را با دو گل شکست بدهد. البته مسابقه برای ما بسیار مهم است و سوریه ها هم چیزی برای از دست دادن ندارند و این مساله تاکیدی است که فارغ از برخی مشکلات به وجود آمده تمام ذهن و فکر بازیکنان ما متمرکز به شکست سوریه باشد.

گفت و گو: حسن امامقلی