پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
در واکنش به اتهام باشگاه های اردن کلاب؛

بیات: رفتار اردنی ها نه اخلاقی و نه قانونی است

رفتار مسئولان ورزش و فوتبال اردن نه اخلاقی است و نه قانونی. دکتر معصومه بیات مربی B آسیا و کارشناس حقوق بین الملل درباره اعتراض اردنی ها به جنسیت یکی از بازیکنان ایرانی انتقاد می کند.

 دکتر معصومه بیات مربی B آسیا و کارشناس حقوق بین الملل درباره اعتراض اردنی ها به جنسیت یکی از بازیکنان ایرانی به البرز ورزشی گفت: آنها می توانند طبق قانون درخواست آزمایش دوپینگ بدهند؛ مثلا مدعی شوند که ورزشکاری از تستسترون استفاده کرده است که این یک قضیه پزشکی است و ما نمی توانیم آن را رد کنیم اما اگر بخواهیم بحث جنسیت را پیش بکشند، قانون فیفا در این باره صراحت دارد که متاسفانه اردنی ها بدون توجه به این مقررات باعث بدنام کردن فوتبال بانوان ایران شده اند. معصومه بیات که با یکی، دو پیشنهاد مربیگری در آن سوی مرزها مواجه است، درباره عملکرد تیم فوتبال شهرداری سیرجان در جام باشگاه های آسیا گفت: اول مسابقات از اینکه دختران ما جواز حضور در جام آسیا را گرفته بودند، خوشحال بودم ولی امیدی به کسب نتیجه نداشتم. وقتی که مسابقات دختران را از طریق لایواستور دیده ام، انتظارم بالا رفت و مرتب آنها را تحسین کرده ام.

مربی باتجربه فوتبال ایران با اشاره به بازیکن شماره 6 سیرجان افزود: که به اعتقاد من وی ستاره مسابقات باشگاه های آسیا بود هم در کار دفاع و هم در فضاسازی بی نظیر عمل کرد. فوتبال ما به این استعدادها افتخار می کند.