جمعه هفتم اردیبهشت ماه
ریسک بزرگ اسکوچیچ در بازی تیم ملی برابر سوریه؛

عابدزاده فیکس بازی کرد، بیرانوند نیمکت نشین شد

شب گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار دور برگشت برابر تیم ملی سوریه در مرحله دور مقدماتی جام جهانی 2022 قطر نیز یک بار دیگر موفق به شکست این رقیب عربی شد تا همچنان در رده اول گروه ایران قرار بگیرد.

البرز ورزشی؛  تیم ملی ایران بار دیگر موفق به شکست رقیب خود شد تا در رده اول گروه خود باشد  به همین جهت در شانس راهیابی مجدد بیشتری به جام جهانی بعدی برخوردار می شود.

اسکوچیچ که در این بازی خیلی مهم بیرانوند را که در بازی با لبنان یک گل بسیار بد دریافت کرده بود، در فهرست نفرات ذخیره تیم ملی قرار داد و عابدزاده را جایگزین وی کرد. امیر هم به خاطر اینکه دروازه اش توسط سوری ها باز نشد، در کسب موفقیت تیم عملکرد خوبی داشت و در پیروزی تیم ملی ایران نقش بزر گی ایفا کرد.

در مقابل هم اسکوچیچ در بازی برابر سوریه به دلیل محرومیت جهانبخش به خاطر دو اخطاره بودن محروم شده بود و همچنین غیبت دوباره مهدی طارمی به دلیل تنبیه انضباطی توسط دراگان اسکوچیچ و استفاده از امید نورافکن و مهدی قائدی مهاجم جوان و ملی پوش بوشهری تیم فوتبال کشورمان ریسک بزرگی کرد.

این در حالی بود که قائدی فقط در دو دقیقه پایانی این دیدار که ایران با نتیجه 3 بر صفر از سوریه پیش افتاده بود، توانست برگ برنده بازی را به نفع کشورمان حفظ کند و جای خالی طارمی بیش از پیش دیده می شود نه تنها برای بازی لبنان و سوریه بلکه برای عراق، امارات، لبنان و کره جنوبی که در مرحله بعدی مسابقه های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر کشیده شود.
نویسنده: ادموند اختر