شنبه هشتم اردیبهشت ماه

سیدصالحی: شانس قهرمانی استقلال زیاد است

پیشکسوت و کارشناس فوتبال ایران اعتقاد دارد که زود است بخواهیم درباره قهرمانی تیم ها و شرایط مدعیانی چون پرسپولیس، استقلال و سپاهان اظهارنظر کنیم چرا که تیم های بالا و پایین جدول به طور سختگیرانه ای همدیگر را تعقیب می کنند.

مهدی سیدصالحی در گفت و گو با البرز ورزشی با بیان مطلب فوق افزود: از هفته های هشتم یا نهم می توان قضاوت بهتری را در این باره داشت؛ چرا بازیکنانی که در تیم ملی بازی کرده اند، اکثرا خسته یا مصدوم هستند. باید دید آنها چگونه ریکاوری می کنند.

سیدصالحی اضافه کرد: به نظر من پرسپولیس در این فصل هنوز نتوانست توانایی های خود را بروز بدهد. جا افتادن بازیکنان در سیستم یحیی گل محمدی زمان می خواهد. مهاجم گلزن پیشین پرسپولیس و استقلال در ادامه گفت: در حال حاضر شانس قهرمانی استقلال بیشتر از سایرین است. اما همان طوری که گفتم باید منتظر هفته های آینده ماند. وی که مدیر فنی شهرخودروی مشهد است، در این باره گفت: شک نکنید که نتایج ضعیف این تیم سبب سقوط شهرخودرویی ها به پایین جدول می شود اما امکان ندارد که به لیگ دسته یک سقوط کند. وی شرایط اکبر میثاقیان مربی تیم را بعد از عمل جراحی مساعد خواند و افزود: وی به عنوان یک مربی باتعصب همیشه در خدمت فوتبال شهر و کشور ما بوده است.

گفت و گو: حسن امام قلی