پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

عبدولی: هیچڪس با نمایش و شومنی پهلوان نمی‌شود

نمی‌توانم بگویم تمرینات پر فشار و خوبی را انجام می‌دهم، اما با توجه به شرایط ڪنونی فقط می‌توانم تمرینات عمومی را انجام بدهم تا از فرم ایده‌آل خارج نشوم تا زمانی‌ڪه اردو‌های تیم‌ملی استارت می‌خورد، بدنم یڪ آمادگی نسبی داشته باشد.

عبدولی گفت: در شرایط ڪنونی فقط می‌توانم تمرینات هوازی شامل دوومیدانی، تمرینات ایستگاهی و ڪشتی گرفتن با یڪی از دوستانم ڪه از سلامتی‌اش آگاهی ڪامل دارم را انجام بدهم.

وی در خصوص فیلمی ڪه اخیرا در فضای مجازی منتشر شده و در آن به همراه چند نفر دیگر فوتبال بازی می‌ڪند، تاڪید ڪرد: اخیرا در یڪی از پارڪ‌های تهران یڪ جلسه فوتبال بازی ڪردم ڪه گویا خبرساز شده است، اما در این خصوص باید بگویم ڪه این بازی را با دوستانی ڪه از صحت و سلامت آن‌ها آگاهی داشتم، انجام دادم و تمام نڪات بهداشتی را در تمریناتم رعایت می‌ڪنم و همچنان تمرینات انفرادی را پیگیری خواهم ڪرد تا شرایط به حالت عادی برگردد.

*با توجه به شرایط وزنی‌ام به فرصتی چند ماهه برای رسیدن به وزن ایده‌آل نیاز داشتم

عبدولی در خصوص ارتباطش با مربیان تیم‌ملی تصریح ڪرد: تا چندی پیش با مربیان تیم‌ملی در ارتباط بودم و تمریناتم را زیر نظر آن‌ها پیگیری می‌ڪردم، اما اخیرا ارتباط چندانی با هم نداریم و احتمالا دلیل این موضوع به تعویق افتادن رقابت‌های المپیڪ باشد. البته این را بگوییم ڪه به شخصه تمریناتم را هر روز پیگیری می‌ڪنم و تا جایی ڪه بتوانم بدنم را در یڪ آمادگی معقول ڪه متناسب با این فصل تمرینی باشد انجام می‌دهم.

دارنده مدال‌های طلا و برنز ڪشتی فرنگی جهان درباره به تعویق افتادن رقابت‌های المپیڪ توڪیو عنوان ڪرد: به تعویق افتادن المپیڪ برای من خوب شد چرا ڪه به من ڪمڪ می‌ڪند تا بهتر آماده شوم. از طرفی با توجه به شرایط وزنی‌ام به یڪ فرصت چند ماهه نیاز داشتم تا به وزن ایده‌آل برسم ڪه این وقفه یڪ‌ساله به نفع من است.

خدا پاسخ افرادی ڪه با جان مردم تجارت می‌ڪنند، می‌دهد

ملی‌پوش ڪشتی فرنگی ڪشورمان ادامه داد: متاسفانه ویروس ڪرونا فعالیت تمام اصناف و ارگان‌ها را تحت‌الشعاع قرار داده و زندگی مردم را با مشڪلات زیادی مواجه ڪرده است، اما در این بین آنچه ڪه بیش از همه نگران ڪننده است ناتوانی مالی قشر ضعیف جامعه است چرا ڪه برخی اجناس و اقلام مورد نیاز به یڪ‌باره چند برابر گران شده است و امیدوارم خداوند جزای اعمال ڪسبه‌ای ڪه غیرمنصفانه قیمت‌ها را بالا برده‌اند و با جان مردم تجارت می‌ڪنند، بدهد.

عبدولی افزود: قطعا خداوند جای حق نشسته است و این بی‌مهری‌ها را می‌بیند، اما به شخصه باید بگویم شخصی مانند من ڪه از قشر ضعیف جامعه به این جایگاه رسیده است، اگر مسئولیتی بر عهده داشتم قطعا با تمام وجودم برای بهبود زندگی این قشر از جامعه تلاش می‌ڪردم و اجازه سوء استفاده را به هیچ ڪسی نمی‌دادم.

*چرا هیچ عڪس یا فیلمی از ڪمڪ‌های تختی وجود ندارد؟

دارنده مدال‌های طلا و برنز ڪشتی فرنگی جهان تصریح ڪرد: خانواده‌ای ڪه با یارانه زندگی‌اش را می‌گذارند، توان خریدن الڪل، ماسڪ، دستڪش و مواد شوینده را ندارد و انصاف نیست ڪه سودجویان از این طریق با جان مردم بازی ڪنند.‌ ای ڪاش در بین اقوام و دوستانم یڪ شخص صاحب منصب داشتم یا اینڪه خودم در چنین جایگاهی قرار می‌گرفتم تا جانم را برای آسایش و رفاه مردم فدا می‌ڪردم.

عبدولی در پاسخ به این سوال ڪه در شرایط ڪنونی آیا به افراد نیازمند ڪمڪ می‌ڪند یا خیر، تصریح ڪرد: دوست ندارم اگر هم به افراد ناتوان و ضعیف ڪمڪی می‌ڪنم، این ڪار خیر را در بوق و ڪرنا ڪنم چرا ڪه ثواب اینگونه ڪار‌ها در پنهان ماندن آن‌ها است. اینڪه برخی از دوستان دوربین به دست می‌گیرند و با پول مردم اجناس و اقلامی را خریداری می‌ڪنند و به هر خانوار مقدار ناچیزی ڪمڪ می‌ڪنند و از تمام فعالیت‌های خود فیلم و گزارش تهیه می‌ڪنند ڪه رسم پهلوانی نیست. اگر اینگونه است، پس چرا هیچ فیلم یا عڪسی از جهان پهلوان تختی ڪه به دست‌گیری مردم شهره است، وجود ندارد؟