شنبه هشتم اردیبهشت ماه
اهالی فوتبال پاسخ می دهند

برنده دربی کیست؟

به دربی ۹۷رسیدیم. این بازی حساس روز شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. اینکه با تماشاگر خواهد بود یا بدون تماشاگر هنوز مسئولان ذیربط پاسخی یا اطلاعیه ای در این مورد صادر نکرده اند و قرار است امروز (چهارشنبه) تکلیف این مهم مشخص شود.

اما در ارتباط با دربی ۹۷ به سراغ اهالی سرشناس رفته و نظر آن ها را تحت عنوان برنده دربی کیست با ذکر دلیل جویا شدیم. با هم می خوانید.

علی جباری پیشکسوت استقلال

شانس استقلال را بیش از پرسپولیس پیش بینی می کنم. دلیل آن را در تاکتیک پذیری بازیکنان استقلال می دانم.

بهروز رهبری فرد پیشکسوت پرسپولیس

گل محمدی تیم خوبی را جمع آوری کرده است این تیم در هر لحظه یک حادثه را رقم می زند شانس پیروزی پرسپولیس فراتر از استقلال است چون

 جدا از مسائل تاکتیکی، باید به بحث روحیه تیمی اشاره کرد که وضعیت پرسپولیس بهتر نشان می دهد.

جواد زرینچه پیشکسوت استقلال

دربی همیشه حساسیت خاص خودش را دارد و زمانی به واقعیت  فنی می رسد که سوت شروع بازی از سوی داور به صدا در می آید. برای رسیدن به پیروزی باید در شرایط بازی قرار گرفت. من استقلال را که خیلی زود خود را به شرایط بازی می رساند مناسبت تر از پرسپولیس می بینم.

حمید استیلی پیشکسوت پرسپولیس

قبل از هر چیز بگویم برنده دربی قهرمان لیگ تلقی نخواهد شد چون دربی در هفته های اولیه لیگ برگزار می شود و تا پایان لیگ راه طولانی وجود دارد. پرسپولیس را برنده این دیدار می دانم چون زودتر از استقلال خودرا به فعل خواستن ودستیابی به پیروزی نزدیک می کند.

بیژن جعفری مربی وپیشکسوت فوتبال

دربی همیشه حساس بوده و این حساسیت هرگز به نقطه پایان راه نخواهد یافت.

نگاه من با توجه به شرایط کنونی دو تیم این است که این بازی برنده نخواهد داشت شاید گل داشته باشد اما ....

مهدی مناجاتی مربی وپیشکسوت فوتبال

باز نوبت به دربی رسید تا تن و بدن خیلی ها به لرزه بیافتد. دربی همیشه همراه با استرس است.

به اعتقاد من تمرکز بالاترین نکته ای است که می تواند نقش مهمی را ایفا کند. با توجه به پیگیری بازی ها به این نتیجه نزدیک شده ام که هر دوتیم از قدرت واقعی خود به دور هستند. در این شرایط هر تیمی تمرکز را در روند حرکتی تیم خود قرار داد برنده بازی خواهد بود.

اکبر کارگر جم پیشکسوت فوتبال

شانس استقلال را بیش از پرسپولیس می دانم. استقلال در این فصل متفاوت با دوران گدشته دیده شده است. اگر استرس از تیم دور شود استقلال با قدرت ترین تیم دیده خواهد شد.

نتیجه بازی در مرکز زمین رقم خواهد خورد. استقلال در این ناحیه سنگین تر از پرسپولیس نشان می دهد.

علی پروین پیشکسوت و اسطوره فوتبال

 دربی یک بازی خاص است اصولا پرسپولیس در بازی هایی که خاص باشد نتیجه خاص را رقم می زند.

پرسپولیس را برنده دربی می دانم چون این تیم فوتبال روان و رو به جلوی خوبی ارائه می دهد. کناره های پرسپولیس این توان را دارند که بر استقلال آسیب وارد سازند.

مجید نامجو مطلق پیشکسوت فوتبال

امیدوارم دربی ۹۷راضی کننده به پایان برسد. آنچه که هنوز از بابت دو تیم به مرز رضایت نرسیده شرایط قدرتی دو تیم است که باعث شده تا هر دو تیم از آنچه که انتظار می رود فاصله داشته باشند.

من شانس پیروزی را به استقلال می دهم چون درقیاس نفر به نفر زور استقلال بر پرسپولیس می چربد.

ضیا عربشاهی پیشکسوت فوتبال

پرسپولیس را برنده دربی می دانم چون این تیم در حالیکه بار سنگینی از مشکلات را بر دوش دارد ولی به خصوصیات و قابلیت های یک مجموعه تیمی راه پیدا کرده است. این بازی گل دارد اما پرسپولیس با تفاضل یک گل از استقلال عبور خواهد کرد.

گزارش: اکبر عزیزی