پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
تیم برتر نیم فصل جام نمی گیرد؛

پنجعلی: پرسپولیس باز هم قهرمان می شود

محمد پنجعلی پیشکسوت ملی پوش باشگاه پرسپولیس درباره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور می گوید: تیم های شرکت کننده در رقابت های سوپر لیگ دیدارهای مهم تری در پیش دارند و برای پیش بینی عنوان قهرمانی زود است که اظهارنظر کنیم. وی گفت: دوستانی که از قهرمانی نیم فصل یک تیم داد سخن می رانند باید بدانند که قهرمان در پایان لیگ مشخص می شود و در نیم فصل از جام خبری نیست.

پنجعلی درباره شکست پرسپولیس از تیم هوادارمی گوید: معتقد هستم با یک برد و مساوی یا شکست نباید عملکرد یک مربی را زیرسوال برد. چرا که راه درازی تا پایان رقابت های باشگاه های کشور وجود دارد. پرسپولیس با برخورداری از همین کادرفنی قهرمان شده بود و دلیلی ندارد که امسال نتواند بار دیگر در صدر قرار بگیرد. مدافع اسبق تیم ملی درباره این پرسش که چرا پرسپولیس یا استقلال در امر گلزنی موفق نیستند، می گوید: مدافعان تیم های حریف به دلیل شناختی که از پرسپولیسی ها دارند با برنامه و شرایط تدافعی بهتر وارد میدان می شوند. بنابراین برای عبور از تله این تدابیر تاکتیکی گل محمدی و مجیدی حتما برنامه خواهند داشت.

وی درباره دلیل کناره گیری خود از سمت مدیریت آکادمی باشگاه های پرسپولیس می گوید: من پیش تر در دو الی سه دوره مدیر آکادمی پرسپولیس بودم و نهایت تلاش خود را به کار بردم. اما اکنون نظر مدیرعامل باشگاه این است که آقای محسن خلیلی به جای من مدیریت را برعهده بگیرد. برای ایشان آرزوی موفقیت می کنیم.

گفت و گو: حسن امامقلی