جمعه هفتم اردیبهشت ماه

اخبار کوتاه از فوتبال

در میان اخبار ریز و درشت فوتبال چند خبر مورد توجه بیشتر ما قرار گرفته است که در راس آنها بازگشت احتمالی عادل فردوسی پور به برنامه 90 قرار دارد.

بازگشت عادل به تلویزیون

از گوشه و کنار شنیده ایم که با رفتن علی فروغی، مدیر شبکه سوم سیما از تلویزیون احتمال دارد که عادل فردوسی پور مجری محبوب برنامه 90 به شبکه سوم بازگردد. فروغی ظاهرا به شبکه افق نقل مکان می کند. این در حالی است که اگر عادل برگردد، میثاقی مجری برنامه های فوتبال تلویزیون نیز به شبکه افق خواهد رفت.

 

مربی پدیده آن سوی مرزها

بعد از برکناری اکبر میثاقیان از مربیگری تیم پدیده رایزنی برای انتخاب جانشین وی آغاز شده است. مجید جلالی برای گرفتن این سمت به مشهد سفر کرده و مهدی رحمتی هم با کمک عوامل خود قصد بازگشت دارند اما خبرها حکایت آن دارد که قائم مقام باشگاه پدیده گفته است که سرمربی پدیده یک خارجی است که ظرف یکی، دو روز آینده وارد ایران خواهد شد و داوود سیدعباسی نیز کمک این مربی خواهد بود.

 

پیکان – پرسپولیس در دستگردی

دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه دستگردی برگزار می شود. گرچه برخی از تیم ها اعتقاد دارند که زمین این ورزشگاه مساعد نیست، اما سازمان لیگ پذیرفته که پرسپولیس میهمان پیکان باشد. و اما شنیده حاکی است که در صورت ناکامی پیکان در این بازی امکان جابه جایی ها در جمع خودروسازان وجود دارد.

 

سپاهان - استقلال دستخوش تغییرات

زمان دیدار دو تیم استقلال با سپاهان که قرار بود در ساعت 15 برگزار شود، با یک ساعت تعویق به ساعت 16 موکول شد. حالا دلیل این تغییر چه بوده، یک معماست. با گذشت 9 هفته از بازی ها بارها زمان انجام رقابت ها جابه جا شده است.

 

امید نورافکن و عذرخواهی از استقلالی ها

امید نورافکن بازیکن سابق استقلال که در تیم سایپا بازی می کند، می گوید: نمی دانم چرا هرگاه مقابل استقلال قرار می گیرم، احساساتی می شوم. اکنون هم این شرایط در من وجود دارد و تلاش می کنم خودم را کنترل کنم. از هواداران استقلال هم پیشاپیش عذرخواهی می کنم.