جمعه هفتم اردیبهشت ماه

اخبار کوتاه

آنچه در پی می گذرد، گذری و نظری است را متن و حاشیه اخبار مرتبط با تیم های سرشناس فوتبال باشگاهی کشور که می خوانید.

قوچان نژاد در راه تراکتور

بعد از آنکه قوچان نژاد با پاسخ منفی باشگاه پرسپولیس مواجه شد،مذاکرات خودرا توسط مدیر برنامه هایش با سایر تیم های ایرانی دنبال کرد.

باشگاه تراکتور پس از انکه قفل پنجره نقل وانتقالات باز شد، با یک شتاب به دنبال خریدهای جدید رفته تا تیم خود را تقویت کند. بعد از خرید سولدو به عنوان سر مربی در اقدام دوم نام قوچانی نژاد را در فهرست خود قرارداد. کار پیوستن قوچانی نژاد از فوتبال هلند به تراکتور مراحل پایانی خودرا طی می کند.خبر پیوستن قوچی به تیم تراکتور را مدبر تبم تایید کرده است.

 

استفان کوزین مربی پدیده شد

جانشین اکبر میثاقیان در تیم پدیده در راه مشهد قرار دارد.

استفان کوزین که سابقه کار در تیم پدیده را دارد با مدیران تیم مشهدی به توافق رسیده وبه زودی به مشهد خواهد رسید.

درصورت حضور این مربی، داوود سید عباسی که در حال حاضر تمرینات تیم پدیده را زیر نظر دارد به عنوان دستیار در کنار کوزین باقی خواهد ماند، اما اگر به هر دلیلی کوزین از حضوردر مشهد انصراف دهد، سیدعباسی به صورت رسمی به عنوان سر مربی معرفی خواهد شد.

 

حمله مجیدی به یک روزنامه ورزشی

در خبرها آمده است دستیار ایتالیایی مجیدی به دلیل اختلاف فنی با مجیدی در استانه جدایی از استقلال قرار گرفته است.

درج این خبر فرهاد مجیدی را بد جوری بر افروخته کرده و او در نشست خبری قبل از بازی ها نتوانست خودرا کنترل کند ، به طوریکه با استفاده از ادبیات خاص حملات تندی را متوجه نشر دهنده خبر جدایی دستیار ایتالیایی ساخت.

متاسفانه از خبر نگارانی که در جلسه حضور داشتند فقط نظاره گر حملات تند مجیدی که با ادبیات خاص خودش سخن می گفت، باقی ماندند.

گزارش: اکبر عزیزی