شنبه هشتم اردیبهشت ماه

در پرسپولیس چه می گذرد؟

اتفاقاتی در باشگاه پرسپولیس در حال شکل گیری است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: می گویند مجید صدری سرپرست مدیر عاملی باشگاه به کار خود پایان داده  و فعل نماندن را صرف کرده است. گرچه درخصوص او مخالفان و موافقانی در بدنه باشگاه وجود دارد اما درخصوص گزینه های مدیریتی دو نامزد بازنشسته نتوانستند کسب آرا کنند. یکی از آن ها طاهری بود که تجربه کار در پرسپولیس را در کارنامه دارد گزینه های دیگری هم وجود داشت از جمله علی رغبتی که هواداران این تیم با او مخالف هستند وی هم از چرخه خارج شد.

تازه ترین خبر از گزینه های جدید از سردار باران چشمه نام برده می شود. در کنار آن رضا درویش که تا یکی دو سال پیش مدیر عامل سایپا بود خود را از گزینه ها معرفی کرده است.

این اتفاقات در شرایطی در حال شکل گیری است که هنوز آن مدیری که وزنش هم سطح نام پرسپولیس باشد از سوی وزارت ورزش شناسایی نشده است دست به دست کردن وزارت ورزش باعث شده تا برخی از دولتمردان به حرکت کند وزارت ورزش خرده بگیرند.

از مشکلاتی که باعث تاخیر معرفی مدیر عامل شده است واگذاری مدیرعامل به مشاوران وزیر است. در این مسیر برخی مشاوران نمی توانند نیازهای مدیریتی را برآورده سازند چون ذایقه های متفاوتی در نزد مشاوران وحتی در نزد دوستان پشت پرده وزیر وجود دارد.