شنبه هشتم اردیبهشت ماه
در ایستگاه یازدهم لیگ برتر چه گذشت؟

پیکان مرموزترین تیم لیگ!

ایستگاه یازدهم لیگ برتر فوتبال، پر از حوادث مهم بود. نتایج حاصله جدول را به شکل مارپله درآورده است. در این بین پیکان را باید مرموزترین تیم لیگ وخصوصا در هفته یازدهم دانست. نتایج این تیم تا به امروز نشان داده است که از تیم هایی به شمار می آید که بر خلاف جریان آب شنا می کند.

اینان در خانه در نهایت احترام شکست را پذیرا می شوند، آنگاه در بازی خارج از خانه  چنان می غرد و می خروشد تا با کسب پیروزی شگفتی هفته را  به خود اختصاص دهد. مانند دیدار هفته یازدهم که در اصفهان سپاهان را شکست داد تا تیم اصفهانی  از تخت صدرنشینی فروافتد. پیکان تیم شگفتی ساز هفته یازدهم، سپاهان را هم خوب برد وهم  گل های زیبایی ثبت کرد به خصوص گل سامان فلاح که دیدنی بود.

از استقلال در مشهد مقابل تیم پدیده جهره دیگری رونمایی شد.حالا این تیم هم دلچسب بازی می کند وهم خوب گل می زند وهم خوب نتیجه می گیرد.حاصل این برتریها باعث شد تا آبی پوشان به صندلی صدرنشینی تکیه دهند.

پیروزی پرسپولیس مقابل دوب اهن  که در تهران رقم خورد،نشان داد که پرسپولیس در انسجام از سایر تیم ها متمایز است. شاگردان گل محمدی گام دیگری برای راهیابی به صدر جدول برداشتند.

آلومینیوم اراک همچنان تیم بدون شکست باقی مانده اند، اما  تیم ناکام بزرگ تراکتور تبریز است که به سادگی سر کشیدن لیوان آب نتیجه را به هوادار تقدیم کرد.

نساجی هم برابر گل گهر کار بزرگی را انجام داد تا شاگردان قلعه نوعی طعم تلخ باخت را بچشند.

 

ترین های هفته یازدهم

 

تیم هفته: پیکان به دلیل شکست سپاهان

مربی هفته: مجتبی حسینی

بازی  هفته: پرسپولیس با ذوب آهن

خوش شانس ترین تیم هفته: نفت مسجد سلیمان

با ثبات ترین هفته: آلومینیوم اراک

شادترین مربی: فرهاد مجیدی به دلیل پیروزی اسان مقابل پدیده آن هم با سه گل.

بد بیارترین مربی: داوود سید عباسی،به دلیل باخت تیمش ونیز اخراج از روی نیمکت که دلیل ان مشخص نشد.

بازیکن هفته:سامان فلاح

تیم شگفتی ساز هفته:نساجی مازندران به دلیل قطع نوار پیروزی های مس رفسنجان

گزارش: اکبر عزیزی