جمعه هفتم اردیبهشت ماه
قابل توجه دکتر ابطحی، ریاست صندوق حمایت از قهرمانان؛

آقای دبیر! پیر دِیر کشتی را دریابید

مربی سازنده کشتی تهران در بستری بیماری است و به مراقبت های ویژه و حمایت های روحی و روانی نیاز دارد. لطف ا... طالب بخش (قربانی) که از یاران و همکاران زنده یاد حشمت کهن دل مربی نامی و افتخارآفرین کشورمان بوده سال ها در باشگاه های مختلف از جمله مرغوبکار و دهداری استقلال جنوب دست اندرکار سازندگی بوده و شاگردان شاخصی چون برادران دودانگه، برادران براتی، بهزاد ذکری و ... تحویل تیم های ملی داده است. او چند روزی است که در بیمارستان تهران کلینیک بستری است.

غلامرضا طالب بخش فرزند این مربی نام آشنا با ذکر مقدماتی از چگونگی بستری شدن وی به البرز ورزشی گفت: پدرم هفتم آذرماه به دلیل خونریزی مغزی در نیمکره راست مغز در آی سی یوی بیمارستان تهران کلینیک بستری شد اما پس از انتقال ایشان به بخش با وجود آسیب به اندام های حرکتی سمت چپ بدن و آسیب به عمل بلع کادر درمان  با خوراندن اغذیه (فرنی) با سرنگ از راه دهان انجام می دهند که این عمل اشتباه موجب عفونی شدن ریه (آسپریشن) نامبرده شدند تا جایی که مجبور شدیم با تماس تلفنی با پزشک معالج مورخ 17/9/1400 و انتقال مجدد به آی سی یو پدرم را از خطر حتمی نجات بدهیم. متاسفانه براساس مستنداتی که در اختیار داریم کار کنترل کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان به درستی صورت نگرفته و هزینه گزافی را برای ما تعیین کرده اند که البته من قصد  تنظیم شکایت به معاونت بهداشت و درمان را دارم.  اینکه در یک بیمارستان معتبر چنین سهل انگاری هایی که نسبت به جان شهروندان می شود، آن هم شهروندی که به نوعی تاریخچه ورزش کشتی ماست، جای تعمق و تأمل دارد.

ما به عنوان یک رسانه ورزشی که در خدمت جامعه محترم ورزش کشور هستیم، از دکتر ابطحی ریاست محترم صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان تقاضای یاری دادن به استاد طالب بخش را داشته و درخواست می کنیم که به هر طریقی که مقتضی می دانند با بیمارستان ذیربط وارد مذاکره شوند تا روند درمانی کامل این مرد زحمتکش ورزش که بخشی از آنها معلول مسامحه کاری های کادر درمان بوده، به درستی پیگیری شود.

از علیرضا دبیر ریاست فدراسیون کشتی هم انتظار داریم در این برهه حساس به یاری مردی که 50 سال برای ورزش کشتی زحمت کشیده است، بشتابد. انصاف نیست که زحمتکشان ورزش در گوشه عزلت تنها بمانند.