جمعه هفتم اردیبهشت ماه

درخشان: داستان درست نکنید

حمید درخشان بازیکن و مربی سابق تیم ملی فوتبال در پاسخ به پرسشی مربوط به صحبت های علی کریمی علیه مهدی تاج به البرز ورزشی گفت: اختلافات این دو نفر مربوط به چند سال پیش است که از برنامه 90 آغاز شد. بنابراین خواهش می کنم ما را وارد این داشتان نکنید. فوتبال در آرامش رشد می کند و مسایل مربوط به اشخاص این ورزش هم به خودشان ربط دارد.

درخشان که مدتی سرمربی تیم امید ملی ما هم بود درباره مهدی مهدوی کیا نیز گفت: در این زمینه یک واقعیت انکارناپذیر را در نظر بگیریم و آن اینکه مهدوی کیا برای فوتبال ایران زحمات زیادی کشید و در افتخارات این ورزش صاحب نقش بود. بنابراین به جای تخریب یا جبهه گیری علیه وی باید از او حمایت کنیم مگر فوتبال ما چند پیشکسوت یا بازیکن بزرگ مانند مهدوی کیا داشته است که او را نادیده بگیرید. به اعتقاد من مهدوی کیا همچنان باید در سمت سرمربیگری تیم امید بماند تا بتواند دین خود را به جوانان مملکت ادا کند. او نیاز مادی ندارد؛ فقط به خاطر خدمت به ورزش مملکت مسئولیت پذیرفته است.

هافبک پیشین تیم پرسپولیس درباره شانس قهرمانی تیم ها در لیگ برتر نیز می گوید: به اعتقاد من پرسپولیس هم به اندازه تیم های بالای جدول صاحب شانس است. باید دید که در میدان عمل نتایج چگونه رقم می خورد.

گفت و گو: حسن امامقلی