جمعه هفتم اردیبهشت ماه
گفت و گو با بهترین بازیکن هفته سیزدهم؛

میثم مجیدی: می دانستم به چشم خواهم آمد

گپ وگفت روزانه ما به بازیکنی تعلق دارد که بهترین بازیکن هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال شناخته شد.او کسی نیست جز میثم مجیدی بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک.

مجیدی در دیدار آلومینیوم اراک با استقلال دیر هنگام به میدان امد،اما کار بزرگی را انجام داد،یک گل حیات بخش به استقلال زد. این گل در ثانیه های پایانی بازی به ثمر رسید تا هم خودش بهترین بازیکن هفته شناخته شود وهم تیمش از حلقه شکست دور شود. صحبت های این بازیکن را می خوانید.

* برای بازی با استقلال لحظه شماری می کردم، اما در روز موعود از ابتدا در ترکیب تیم قرار نگرفتم. خیلی دوست داشتم مقابل استقلال بازی کنم.

* فوتبال خود را از اراک شروع کردم. اکنون پس از ایرانگردی و حضور در تیم های مختلف بار دیگر به اراک بازگشته ودر تیم زادگاهم آلومینیوم توپ می زنم.

* در فوتبال حرفه ای همه چیز ان باید به صورت حرفه ای برخورد شود. اینکه من در گذشته در کدام تیم توپ می زدم به گذشته مربوط است. اکنون باید برای اقتدار تیم آلومینیوم تلاش کنم.

* وقتی که در دیدار با استقلال از ابتدا در ترکیب قرار نگرفتم، ناگهان مثل یخ زده ها منجمد شدم اما این تصمیم برایم قابل احترام بود واز این رو نا امید نشدم. می دانستم اگر به میدان بروم، بهتر وخوب دیده خواهم شد.

* دیر هنگام به میدان آمدم، تقریبا بازی دقایق پایانی خودرا طی می کرد، اما در همان زمان کم کار بزرگی صورت گرفت. گل حیاتی گل فرار از شکست را به ثمر رساندم. البته این گل محصول یک کار گروهی وزحمات دیگر همبازی های تیم بود که به ثمر نشست.

* این گل همان چیزی بود که قبل از بازی به ان فکر می کردم. می دانستم اگر بازی کنم به چشم خواهم آمد. چیزی که به دنبالش بودم تحقق پیدا کرد.

* شرایط خوبی در تیم آلومینیوم بر قرار است. در اینجا تفکر یک مجموعه حاکم است و با توجه به مسائل فنی که اقا رسول بر تیم دیکته می کند، روزهای خوبی را با آلومینیوم طی خواهیم کرد.

* در فوتبال حرفه ای  هر کس هر جا و درهرتیمی و با پیراهن هر باشگاهی دیده می شود باید در خدمت همان تیم باشد.باید تلاش کند، باید  جان را بر کف گداشت تا دیده شوید. من هم در مقابل استقلال چنین تفکری داشتم وگل هم زدم، اما مثل اینکه گل من برخی ها را ناراحت کرد.این مشکل من نیست. فوتبال حرفه ای چنین تعریفی دارد.

* ما را از مجموعه تیم های مدعی فراموش نکنید. ما هستیم و می توانیم مجددا به صدر جدول باز گردیم چون فعل خواستن در تیم ما موج می زند.

گفت و گو: اکبر عزیزی