پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه
گفت و گو با امید نورافکن؛

سپاهان آتش زیر خاکستر است

گپ و گفت روزانه ما امروز به امید نورافکن مدافع ملی پوش تیم سپاهان اختصاص دارد. امید در حال حاضر از ستون های اصلی تیم سپاهان اصفهان به شمار می آید.

 این بازیکن در هفته چهاردهم  رقابت های فوتبال لیگ برتر هم بهترین بازیکن شناخته شد وهم یک گل استثنایی برای سپاهان به ارمغان آورد. صحبت های مرد برتر تیم سپاهان را می خوانید.

 دوران بدبیاری و ناکامی سپاهان تمام شد. از چالش فاصله گرفتیم و اکنون در ریل پیروزی حرکت می کنیم.

* در سپاهان ماندگارهستم چون هم راحتم و هم راضی. اینکه گفته شده  به بازگشت به استقلال فکر می کنم درست نیست واین حرف افراد شایعه ساز است.

 * قبول دارم که سپاهان چند هفته ای بر اساس بد بیاری و بد بازی کردن با ناکامی مواجه شد، اما بدانید که سپاهان آتش زیر خاکستر است.

*خدارا شکر شرایط تیم به لحاظ روحی و آمادگی مطلوب است و در زمان خوبی چالش راپس زدیم. البته در این راستا از تلاش نویدکیا و مدیریت آقای ساکت نبایدغافل ماند.

* اهل رجزخوانی نیستم، اما سپاهان برای دستیابی به قهرمانی در لیگ برتر  فوتبال، خواب را یر چشمان پرسپولیس و استقلال حرام خواهد کرد.

* به جام جهانی فکر می کنم. ان شاءا... با تیم ملی در ورزشگاه ازادی با غلبه بر تیم ملی فوتبال عراق جشن صعود بدون دردسر به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به راه خواهیم انداخت.

گفت و گو: اکبر عزیزی