جمعه هفتم اردیبهشت ماه

کلانی: مگر پرسپولیس بزرگ ندارد که درویش مدیر عامل می شود

به دنبال انتخاب رضا درویش به عنوان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس،موج بزرگی از مخالفت ها به این نوع انتخاب شکل گرفت وعملا نوع انتخاب وزیر ورزش را بدترین نوع انتخاب دانستند.

در این میان برخی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس بیش از دیگران به انتخاب رضا درویش معترض شدند وشدیدا عملکرد وزارت ورزش را زیر سوال بردند.
مهندس کلانی پیشکسوت فوتبال وپرسپولیس به پایگاه البرز ورزشی گفت:مگر باشگاه پرسپولیس بزرگ ندارد که رضا درویش مدیر عامل ان می شود.این گزینش با کدام مشورت صورت گرفت.

بنده ابن انتخاب را رد می کنم واعتقاد دارم که با این نوع امتخابات در نظر است که باشگاه پرسپولیس فرو ریزد.شک ندارم که هواداران نیز مدیریت درویش را قبول نخواهند داشت.

این اقا که به مدیریت باشگاه پرسپولیس رسیده با کدام روزمه در این مصدر قرار گرفته است.سابقه حضور این اقا در مدیریت باشگاه سایپا از اذهان کسی دور نشده است.

بنده حق دارم اعتراض کنم ،چون خاک این باشگاه را خورده ام،بیش از هر کس بخاطر این تیم مصدومیت بدنی پیدا کردم وتنها کسی هستم که هرگز با پرسپولیس قرارداد امضا نکردم وقراداد من قلبی بود.
باشگاه پرسپولیس جای شایسته سالاران است نه کسانی که بر اساس روابط وارد می شوند،اگر اقای وزیر قصد دارند که محبت های درویش را که در زمان مدیر عاملی باشگاه سایپا  به وی ارزانی بخشیدند،جبران کند جایش در پرسپولیس نیست،چون پرسپولیس ،سایپا نیست،اینجا میلونها هوادار کلیه رفتارها را رصد می کنند وبخاطر پرسپولیس از زندگی خودشان می گدرند.

باز می گویم وتاکید دارم که انتخاب درویش بعنوان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مورد تایید ما پیشکسوتان فوتبال پرسپولیس نیست وان را رد میکنیم.