جمعه هفتم اردیبهشت ماه

چهره های سرشناس در بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان

در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان ایران چهره هایی همانند شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال، حسین کلانی پیشکسوت تیم ملی و پرسپولیس،حسن روشن پیشکسوت تیم ملی و استقلال، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال، وحید هاشمیان مربی تیم ملی، بیژن ذوالفقارنسب رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال، مجید نامجو مطلق و ابراهیم میرزاپور دو ملی‌پوش سابق تیم ملی حضور داشتند.

الهام فرهمند بازیکن تیم ملی که همراه با فرزند ۵ ماهه‌اش در اردو بوده، عنوان کرد: خوشحالم بزرگان فوتبال اینجا جمع هستند. از مسئولان فدراسیون که شرایط را فراهم کردند تا دخترم را همراه خودم داشته باشم تشکر می‌کنم.

بیژن ذوالفقارنسب رئیس هیات مدیره پرسپولیس و رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال هم در این مراسم گفت: عزیزی خادم نگاه همه جانبه‌ای به فوتبال دارد. مطمئنا فوتبال ما در سال‌های آینده می‌تواند رویکرد خوبی از خود در آسیا نشان دهد. امیدوارم دختران عزیزی که در این مسابقات شرکت می‌کنند تمامی ارزش‌های فنی و ذکاوت ایرانی را نشان بدهند. شنیده ام از نظر جسمانی تمرینات خوبی را انجام داده‌اند.

همچنین رحیم زارع نماینده مجلس هم در این مراسم سخنرانی کرد و گفت: در سه دوره ای که در مجلس هستم همیشه دوست دارم پشت پرده به فدراسیون ها کمک کنم. برای اولین بار عزیزی خادم به تیم زنان کمک کرد و شاهد زحمات او  بودم

نویسنده: حسن حیدری.