چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

مجید حلوایی: با کفش وصله دار به برزیل گل زدم

سرهنگ مجید حلوایی مدافع سرشناس اسبق تیم ملی و پاس تهران در گفت و گویی با البرز ورزشی عنوان کرده است تا زمانی که شیوع ویروس کرونا در سطح جهان برطرف شود، مسئولان دولتی و ورزشی هر کشوری در وهله اول باید به فکر حفظ سلامتی مردم کشور خود باشند.

من فکر می کنم پولهای اهدایی فدراسیون جهانی فوتبال به فدراسیون ایران گم نشده بلکه توسط بعضی از افراد خاص در این فدراسیون مربوطه اختلاس شده است. آیا یادتان رفته که طی سال های گذشته سپ بلاتر رئیس سابق فیفا به اتفاق پلاتینی دیگر مسئول اتحادیه فوتبال اروپا به خاطر اختلاس پولهای کلان از سمت خود اخراج شدند بنابراین کسانی هم که پولهای اهدایی فیفا را اختلاس کرده اند حتما باید توسط مقامات قضایی شناسایی شوند و مورد پیگرد قانونی قرار گیرند.

وی همچنین افزود: در سال 72 من با کفش استوک وصله دار موفق به زدن گلی به تیم ملی برزیل در المپیک مونیخ آلمان شدم اما متاسفانه تیم ایران علی رغم کسب برتری یک بر صفر برابر برزیل به خاطر متحمل شدن دو باخت متوالی مقابل مجارستان و دانمارک از صعود به مرحله بعدی بازماند.

مدافع با اخلاق اسبق تیم منحل شده پاس تهران همچنین اضافه کرد: به اعتقاد من تا زمانی که ویروس کرونا در ایران از بین نرود هیچ یک از مسابقات داخلی نباید برگزار شود. بالاخره تامین حفظ سلامتی به مراتب خیلی مهمتر از امر ادامه برگزاری رقابت های ورزشی کشور است.