پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

محب: المپیک را دستکم نگیریم

مربی ایرانی نمی شود، در رده های سنی حضور مربیان داخلی نوجوانان و جوانان قابل پذیرش است چون با جوی که تیم ملی بزرگسالان دارد صلاح نیست تیم را به دست مربیان وطنی بسپاریم.

محمود محب بازیکن اسبق تیم ملی در بازیهای آسیایی تهران در گفت و گو با البرز ورزشی می گوید: تیم ملی والیبال موجودیت بسیار خوبی که از نظر فردی و فنی دارد و یک مربی مثل ولاسکو، هنین یا لورنت تیله را می خواهد و نباید کاری کنیم که در بازی های المپیک که میدان بزرگی است باعث بروز مشکلاتی احتمالی در انظار جهانی شویم. بازیکنان ملی پوش ما در لهستان، ایتالیا، ترکیه بازی می کنند باید خواسته ها و توقعات بالای آنها را هم در نظر بگیریم.

پیشکسوت والیبال ارومیه درباره مسایل مبتلا به تیمداری در والیبال این شهرستان می گوید: در شهرها بحث آموزش سیستم خوبی دارد و مربیان زیادی هم سرگرم سازندگی اند اما در تیمداری لیگ برتر چند نکته معترضه وجود دارد و آن اینکه والیبالی های شهر ما حاضر نیستند با اعضای این خانواده هماهنگ و همدل شوند. یکی از آقایان وقتی سرمربی شد یک قهرمان زیبای اندام را سرپرست تیم گذاشت آن یکی فامیل اش را دور خود جمع کرد، خب این طرز تفکر باعث تفرقه و دلخوری جامعه والیبال می شود. من به اتفاق آقای پرتوی اخیرا با آقای حضرت پور شهردار درباره تیم باشگاه شهرداری صحبت کرده ایم. قرار است برای سال جاری به موقع اقدام کنند و نگاه جدی به ورزشکاران بومی داشته باشند. امیدواریم امسال یک تصمیم منطقی و پیش برنده اتخاذ شود. شهری که این همه پتانسیل ورزشکاری و مربیگری دارد، باید حساب شده و منطقی در امر تیمداری گام بردارد.