پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
معیار دستیاران والیبال بانوان؛

خلیلی: بی تفاوتی تا کی؟

ملاک انتخاب مربیان برای تیم های ملی والیبال بانوان چیست؟ چرا نسبت به افرادی که عمر و جوانی خود را در این رشته گذاشته اند، بی تفاوتی می کنند؟

سعیده خلیلی بازیکن سابق تیم ملی و مربی سطح دو بین المللی با بیان این مطلب افزود: امثال من سوای تحصیلات عالیه و کارت مربیگری بین المللی 20 سال از عمر خود را صرف والیبال کرده ایم. اما در انتخابات فدراسیون هیچ نگاهی به ما نمی شود. من در شهرستان قم سال ها مربیگری کرده ام و در تیم های باشگاهی کشور از جمله استقلال و تیم ملی عمر گذرانده ام. اما عجیب اینکه فدراسیون والیبال شاگردان مرا که هیچ سابقه ای در امر بازیگری و حتی مربیگری نداشته اند با خانم مائدا مربی سابق تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کردند اما هیچ تعارفی به من نزده اند. من با خانم پدیده بلوری زاده در تیم ملی همبازی بودم و اعتقاد دارم که سرمربیگری تیم های مختلف ملی حق ایشان و خانم شعبانیان است. اما نباید آنقدر نسبت به ما کم لطفی کنند که دچار افسردگی و ناامیدی شویم.

به اعتقاد ما نیز خانم سعیده خلیلی که تا پارسال در لیگ برتر هم مربیگری کرده است، انتقاد درستی را مطرح می کند. نگاهی به پیرامون تیم های ملی در بخش بانوان این پرسش را پیش می آورد که به راستی معیار و گزینش دستیاران تیم های ملی چیست و مربیانی همانند خلیلی باید به چه راهی بروند که دیده شوند.

گفت و گو: ج - دوستدار