جمعه هفتم اردیبهشت ماه

داورزنی: عزل عزیزی خادم به نفع فوتبال نیست

برکناری عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال عملکردی موفق و تاریخی داشت، نقل محافل ورزشی است؛ از جمله رئیس فدراسیون والیبال که مخالف نوع رفتاری است که با خادم شد.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال که در تالار 5 سالن مجموعه ورزشی آزادی شاهد دیدارهای یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال بود، در مورد عزل عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال گفت: با فرآیندی که اتفاق افتاد مشکل دارم و آن را به نفع ورزش کشور نمی‌دانم. فوتبال ما دل مردم را شاد کرد و بدون دردسر به جام جهانی رفت اما یکدفعه به هر دلیلی عزیزی خادم عزل شد. هیات رئیسه اختیار تصمیم‌گیری دارند اما این مدل رفتار را مناسب ورزش کشور نمی‌دانم. دوستان می‌توانستند در فضای مناسب تری اگر ابهام یا سوالی داشتند، دنبال کنند حتی مجمع فوق العاده بگذارند. فوتبال در التهاب به سر می‌برد و در شرایطی که باید آماده جام جهانی شویم الان سرمربی و بازیکنان تیم ملی در بلاتکلیفی هستند. امیدوارم هر چه زودتر دوستان مجمع تعیین تکلیف کنند و فوتبال از این بی‌ثبانی خارج شود.

رئیس فدراسیون والیبال در مورد حمله روسیه به اوکراین و تحریم قهرمانی جهان  والیبال توسط برخی از کشورها و موضع ایران نیز گفت: سازمان‌های بین‌المللی در این مورد تصمیم می‌گیرند. اینکه ما وارد بازی غرب و شرق شویم به نفع ورزش کشور نیست چون جنبه سیاسی این بحث‌ها بیشتر است و جامعه بین‌المللی هر تصمیمی در مورد محل برگزاری مسابقات بگیرند، تابع هستیم.