شنبه هشتم اردیبهشت ماه
ابتکار مدیرمسئول البرز ورزشی؛

تجلیل از چهره های ماندگار و رسانه و ورزش

اگر بنویسیم که ابتکاری کم نظیر در عرصه ورزش رسانه از سوی مدیرمسئول پایگاه خبری البرز ورزشی انجام شد، سخنی به اغراق نگفته ایم. تاریخ روزنامه نگاری ایران به یاد ندارد که یک موسسه شخصی که وابسته به منابع هیچ دستگاهی نیست، دست به چنین اقدامی ارزشمند و فرهنگی بزند. کاری که حاج رضا اسماعیلی مدیرمسئول البرز ورزشی و روزنامه بین المللی شوت امروز انجام شد و طی آن از سه نفر از نویسندگان و همکاران پیشکسوت رسانه و ورزش جمشید حمیدی، احمد دباغ و رضا صادق زاده تجلیل به عمل آمد...

 زمینه ای فراهم شد جمعی از بزرگان ورزش کشور از جمله دکتر صالحی امیری، دکتر محمدرضا داورزنی، حسن روشن، حاج محمدرضا طالقانی، دکتر عبدالحمید احمدی، دکتر علیرضا افتخاری، دکتر امیر رضی، هادی ساعی، ناصر میرفخرایی، هادی نراقی، محسن حاجیلو، فرهاد سلگی، حاج رضا رضوان، دکتر حسن میرزاآقابیگ، استاد منوچهر زندی و ... نیز به نحو مقتضی قدردانی و تجلیل شود. در این مراسم محمدرضا داورزنی از خدمات بدون چمداشت جمشید حمیدی که نقدهای خوب و منصفانه ای در والیبال داشت، تشکر کرد. حاج رضا اسماعیلی مدیرمسئول پایگاه خبری البرز ورزشی، دکتر صالحی امیری را چهره ای ماندگار و حامی بزرگ ورزش خواند و از اینکه به چهارم نفر در ورزش ایران محمدرضا یزدانی خرم ، دکتر دادگان، محمدرضا طالقانی و عادل فردوسی پور کم لطفی و حتی ظلم شده، گله کرد. دکتر احمدی رئیس انجمن ورزشی نویسان هم رسانه ها و مسئولان ورزش را دو بال متعالی ورزش کشور خواند که خوشبختانه در کنار همدیگر برای اعتلای ورزش کشور تلاش کردند.

محمدرضا طالقانی از اینکه پیشکسوتان به جرم موی سفید یا سن طلایی گوشه نشین شدند، شکایت کرد و منوچهر زندی اظهار داشت که در این دوره و زمانه که اخلاق مداری در ورزش رنگ باخته است، حاج رضا اسماعیلی واقعا دل شیر داشت که چنین محفلی را برپا داشت تا در جهت حفظ حرمت سرمایه های انسانی ورزش گام بردارد.

دکتر افتخاری دوست و همکار دیرینه البرز ورزشی از اقتدار و مدیریت شایسته دکتر صالحی امیری به نیکی یاد کرد که باعث شد کمیته ملی المپیک صاحب عزت بین المللی شده و ساختاری ارزشمند پیدا کند. طول تاریخ تاسیس کمیته ملی المپیک به یاد ندارم که مدیرانی چون دکتر صالحی امیری و کیومرث هاشمی در این تشکیلات مدیریت کرده باشند و سرانجام رئیس کمیته ملی المپیک اظهار داشت: وقتی بزرگترها در مجلسی حضور دارند، کوچک ترها باید سکوت کنند. از آقای اسماعیلی به خاطر برپایی این ضیافت تشکر می کنم. مدیریت یعنی انسانیت. تصور غلطی است که هر فردی بر صندلی مسئولیت می نشیند همه چیز را از بالا به پایین می بیند و این مدیریتی نیست که بر غروب انسان ها حاکم باشد. دکتر صالحی امیری همچنین تابلوی نفیسی را که پایگاه خبری البرز ورزشی به وی اهدا کرده بود به دکتر قارداشی ریاست فدراسیون پینگ پنگ هدیه داد. در این مراسم محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا و شیرجه، مصطفی کارخانه، منوچهر پورحسن، حسین حسینی، جلال اشرفی پیشکسوتان والیبال و ... نیز حضور داشتند.