شنبه هشتم اردیبهشت ماه

جام بولینگ در خط پایان

به مناسبت پاسداشت و گرامیداشت دو تن از مربیان سرشناس وتاثیر گذارورزش بولینگ ایران ( شادروان شهرام لاله وشادروان سام سلیمی) مسابقه ای به یاد بود این دو بولر بین 60 بازیکن برتر کشور تحت عنوان سوپر جام  بولینگ در باشگاه انقلاب برگزار شد .

 در پایان این رقابت ها سامان امیری با کسب میانگین 5/210 امتیاز از چهار بازی عنولن اول را به خود اختصاص داد ،  سید حمیدعزیز الهی باکسب میانگین 207 امتیاز دوم شد ، شهریار مرتضوی با کسب میانگین 203 امتیاز جایگاه سوم  را کسب کرد ، حسن ونکی با کسب میانگین 198 امتیاز به عنوان نفر چهارم برگزیده شد و شایان زمانی با کسب میانگین 8/196 امتیاز نفر پنجم این مسابقات معرفی شد.

شایان ذکر است که ، در این رقابت ها هادی شاهسوند با کسب امتیاز 242 بالاترین عدد پین ریخته در یک گیم را رقم زد. درپایان جوایز برگزیدگان و برندگان طی مراسم خاصی با حضور پیشکسوتان و اهالی بولینگ اهدا شد .

در این مراسم پر شکوه و دیدنی اکثریت اهالی ورزش بولینگ از جمله  بازیکنان طراز اول و پیشکسوتان این ورزش خانوادگی حضور داشتند.

همچنین خانواده های محترم شادروان شهرام لاله و سام سلیمی با حضور دراین مراسم ضمن دریافت لوح سپاس وتقدیر به یادگار ، زینت بخش این مراسم بودند.