پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

باشگاه های خوش حساب در والیبال

در حالی که بسیاری از تیم های سوپرلیگی هنوز بدهکاری های یکی دو سال گذشته خود را صاف نکرده اند، بخش های خصوصی که وارد تیمداری لیگ برتر والیبال شده اند، پایبند به تعهداتی که به بازیکنان و مربیان داشته اند باقی مانده اند.

بعد از باشگاه کاله با هخبر شده ایم که شهداب یزد یکی دیگر از باشگاه های وابسته به بخش خصوصی نیز با بازیکنان و کادرفنی خود تسویه حساب کرده است. چه خوب است که فدراسیون والیبال و وزارت ورزش با حمایت از سرمایه گذاری بخش های خصوصی دلگرمی لازمه را برای سرمایه گذاران و راغب ساختن سایر موسسات خصوصی فراهم سازد.

باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد صبح امروز با تمامی اعضای کادرفنی و بازیکنان خود به طور کامل و‌ بدون کسر مبلغی بابت لغو ادامه بازی ها (به علت شیوع و گسترش ویروس کرونا ) تسویه حساب کرد؛ تا به یکی از وعده های اصلی خود از بدو تأسیس که پایبند بودن به تعهدات مالی می باشد؛ عمل کرده باشد.

لازم به ذکر است که تیم والیبال شهداب یزد در اولین تجربه حضور خود در مسابقات لیگ برتر توانست در بین ۱۳ تیم جایگاه نهمی رقابت ها را به دست آورد.

همچنین تیم جوانان این باشگاه موفق به صعود به جمع هشت تیم لیگ برتر و تیم کاملا بومی نوجوانان این باشگاه نیز توانست عملکرد قابل قبولی را در اولین دوره حضور خود در رقابت های لیگ برتر به نمایش بگذارد.