جمعه هفتم اردیبهشت ماه

اخبار پشت پرده فوتبال

*ادعا واعتراض باشگاه استقلال مبنی بر نحوه صدور رای یحیی گل محمدی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رد شد.پاسخ کمیته انضباطی به باشگاه استقلال این است، صدور رای بر اساس قوانین جدید صورت گرفته است، ادعای شما به قوانین سابق بوده که از قوانین منسوخ شده است.

* مالک باشگاه نساجی مازندران معتقد است، اگر دیدار استقلال با نساجی و در بخش داوری زلزله ای رخ ندهد، بعید می دانم که استقلال در مراحل بعدی مسابقات جام حذفی حضور پیدا کند.

* بعد از باخت و حذف تیم مس رفسنجان از گردونه رقابت های جام حذفی، مدیران این باشگاه در یک برخورد سخت کوشانه ضمن انتقاد از عملکرد بازیکنان و کادرفنی دستور داده شد تا به مبلغ ۱۵درصد از کل قرارداد با زیکنان و کادرفنی کسر شود. این برخورد با نا رضایتی باریکنان مواجه شد.

* پیش تر اعلام کرده بودیم، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان آخرین روزهای خودرا در با این تیم طی می کند، اکنون خبر رسید که بعد از حذف تیم مس رفسنجان از جام حذفی ربیعی از طریق واسطه هایش پیام جدایی اش از این تیم درپایان فصل را به گوش مدیران باشگاه اطلاع رسانی کرده است.

*حسن روشن اسطوره فوتبال باشگاه استقلال در ارتباط با برخوردهای دو گانه فرهاد مجیدی می گوید: کدام حرف را قبول کنیم؛ دم خروس یا قسم حضرت عباس، از یک سوی در خصوص رای صادره نسبت به گل محمدی به وی پرخاش می کند و از سوی دیگر به باشگاه می گوید، بیانیه نویسی را تمام کنید و دست از این کارهای پیش پا افتاده بردارید. باید کدام حرف وبرخورد را قبول کرد.

نویسنده: اکبر عزیزی