جمعه هفتم اردیبهشت ماه

آل کثیر: در پرسپولیس می مانم

مهاجم خوزستانی تیم فوتبال پرسپولیس با اینکه تمایل داشت با پای مصدوم خود در پرسپولیس بماند، در این میان گل محمدی سلامتی بازیکن تیم در اولویت قرار می دهد و از حضور آل کثیر در بازی های پرسپولیس جلوگیری می کند.   به طوری که مهاجم خوزستانی پس از اولتیماتوم گل محمدی مبنی بر اینکه یا جراحی یا ترک پرسپولیس، مجبور به تسلیم می شود  تا پای خود را به تیغ جراحی بسپارد.

آل کثیردر مورد جراحی اش گفت:  برای بازگشت به میادین باید جراحی شوم. هنوز تاریخی برای زمان جراحی انتخاب نکرده م. اولتیماتوم آقایحیی در حقیقت نصیحت پدرانه ای بود. اگر با پای مصدوم وارد میادین می شدم ،شاید مجبور به ترک همیشگی از فوتبال بود.

 وی به  شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اشاره کرد و افزود:  حیف شد که از جام حذفی خارج شدیم. روز بد پرسپولیس رقم خورد. در دقایق پایانی بازی یک ضربه پنالتی به سود ما نادیده گرفته شد.حتی کارشناسان داوری رای به پنالتی دادند،اما اعتقاد داور چیز دیگری بود.کمک های او باید به داور کمک می کردند.اگر پنالتی گمشده ما گرفته می شد سرنوشت بازی تغییر می کرد. جام حذفی جام شگفتی هاست، از این حوادث فراوان در جام حذفی دیده می شود.

آل کثیر گفت: اکنون امید ما به لیگ است. ناامید نیستیم.شش هفته به پایان بازیها مانده است،۱۸  امتیاز در این شش هفته دیده می شود،می تواند اتفاقات بزرگی را رقم بزند،از ازاین رو نا امید نیستیم. در پرسپولیس ماندگار هستم. در بازگشت مجدد به میادین کمبودها را جبران خواهم کرد.

گفت و گو: اکبر عزیزی