جمعه هفتم اردیبهشت ماه

جامی که از کف استقلال رفت

حذف تیم فوتبال استقلال در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی نه تنها ضربه سنگینی بر روح و جسم این تیم وارد کرد، بلکه بیش از همه موجب آسیب فرهاد مجیدی شد.

در تفکر مجیدی شکار دو جام در زمان مربیگری اش می گذشت، او به دنبال واژه مربی نابغه بودن است تا برگ زرینی از خود در تیم استقلال به یادگار باقی بگذارد.

بلند پروازی او در لیگ شرایطی را مهیا کرد تا برای دسترسی به اهدافش همچنان امیدوار باشد، اما حذف استقلال از گردونه رقابت های جام حذفی بلند پروازی را  اندکی کم رنگ کرد. مجیدی شکار دو جام را در یک فصل در فکر می گذراند، اما فعلا یک جام پرید و معادلات تفکر مجیدی را به هم ریخت. اکنون سرمربی تیم استقلال امیدهای خود را در لیگ برتر جستجو می کند. آسیب های وارد آمده از بابت حذف در جام حذفی چنان آسیب هایی را وارد آورده که کادرفنی و برخی از بازیکنان مجبور شده اند تا به لحاظ ضعف روحی در منزل حبس را اختیار کنند. اکنون استقلال به لحاظ شرایط روحی وضعیت نامناسبی را پیدا کرده است. جمع کردن این تیم در این شرایط حساس کاری بس سنگین خواهد بود، این مهم نیاز به مردان بزرگ و با تجربه ای دارد که در مجموعه کادرفنی تیم استقلال این نکته اساسی و مهم دیده نمی شود. مع الوصف فعلا از دو جامی که مجیدی شب و روز برای آن نقشه می کشید، یکی پرید حالا فقط قهرمانی لیگ باقی مانده است. باید منتظر ماند و دید که سر نوشت مجیدی و استقلال در لیگ چگونه رقم  خواهد خورد. شش بازی و ۱۸امتیاز و هزاران اتفاق ریز و درشت باقی است.

نویسنده: اکبر عزیزی