جمعه هفتم اردیبهشت ماه

جوادی: نرخ خدمات ورزشی سقف و کف دارد

چند روز پیش خبر افتتاح باشگاه بدنسازی ای در شمال تهران  با شهریه نجومی در رسانه ها اطلاع رسانی شد. این در حالی است که باشگاه هنوز مجوز دریافت نکرده است. در این راستا مدیرکل ورزش و جوانان تهران در گفت و گویی اعلام کرد که حتما جلوی شهریه نجومی را می گیریم.

علی جوادی گفت: در کنار خبرهای خوبی که در ورزش استان تهران وجود دارد این نوع خبرها هم خاطر مردم را مکدر می‌کند و حتما سیاست‌های دولت مردمی این نخواهد بود که ما به این سمت و سو برویم. نرخ خدمات ورزشی با هر نوع آپشنی سقف و کفی دارد و حوزه نظارتی ما حتما نظارت خواهد کرد.

وی ادامه داد: البته باید بگویم که این باشگاه هنوز مجوزی دریافت نکرده و هیچ مسئولی هم از ورزش استان تهران در افتتاحیه حضور نداشته و در جریان این موضوع هم نبودیم و از طریق رسانه‌ها مطلع شدیم.

به گزارش ایسنا مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مورد اینکه آیا شما جلوی این شهریه نجومی را خواهید گرفت یا خیر، تاکید کرد: حتما ممانعت خواهد شد. باید شهریه‌ای مصوب شود و برای این کار یک کارگروهی داریم و این کارگروه هم نرخ سال جدید  را مصوب می‌کند. اصلا همچین شهریه ای را نداریم و به آن نخواهیم رسید.

جوادی تصریح کرد: ورزش باید عمومیت پیدا کند نه اینکه خصوصی شود که فقط یک عده ای ورزش کنند. همه باید از نرخ های مصوب تبعیت کند و اگر نکنند، برخورد خواهد شد.