شنبه هشتم اردیبهشت ماه
کار بزرگ رحمتی و الهامی در فوتبال حذفی؛

آلومینیوم و نساجی فینالیست شدند

تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و نساجی مازندران بعد از شکست دادن تیم های خلیج فارس ماهشهر و مس کرمان در مرحله نیمه نهایی به دیدار پایانی جام حذفی فوتبال باشگاه های ایران راه پیدا کرد. این دو تیم قرار است در زمین بی طرف در ورزشگاه امام (ره) تبریز مقابل همدیگر قرار گیرند...

چه خوب بود که این دیدار به صورت رفت و برگشت انجام می شد تا تماشاگران هر دو شهر از دیدن غیرت فوتبال همشهریانشان لذت می بردند. هدایت تیم آلومینیوم را مهدی رحمتی دروازه بان سابق تیم ملی و استقلال برعهده دارد و تیم نساجی را هم ساکت الهامی اداره می کند. این دو تیم سال هاست که در فوتبال ایران تلاش می کند اما رسیدن به جام حذفی می تواند سرآغازی بر اقدامات اساسی در فوتبال استان های مرکزی و مازندران باشد.

به دنبال حذف زودهنگام تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس، شهرستانی بودن دیدار سرنوشت جام حذفی جای تأمل دارد. امیدوار هستیم که همه تیم های شهرستانی بتوانند با قدرت در صحنه رقابت ها حضور پیدا کنند. نقش مربیان در این تیم ها انکارناپذیر است. وقتی که مهدی رحمتی در نیم فصل دوم جای رسول خطیبی را در تیم اراک گرفت، اراکی ها موفق شدند تیم هایی چون تراکتور تبریز و پرسپولیس را شکست دهند.

نویسنده: حسن امامقلی