جمعه هفتم اردیبهشت ماه
نقدی بر نقدی؛

تخریب چهره فرد خدمتگزار تا کجا؟

حقوق نجومی و پاداش نجومی، این هجمه تازه ای است که علیه سرپرست سابق تیم ملی فوتبال آغاز شده است. مخالفان از هر فرصتی برای ضربه زدن به عوامل موثر فدراسیون موفق عزیزی خادم سوءاستفاده می کند. به طور مثال بیان اینکه سرپرست قبلی  ماهی 35 میلیون تومان، حقوق بالایی می گرفت، می پرسیم آیا برای یک فرد که برای سرپرستی تیم بزرگی چون ملی را برعهده داشت، پول گزافی است که آقایان آن را علم کرده اند؟!

پاداشی که از بابت صعود تیم ملی به وی داده شد، همانند مربی بدنساز تیم ملی بود که پرداخت آن مصوب شده بود و هیچ کار غیرقانونی صورت نگرفته بود. سوال دیگر ما این است که چرا آقایان مبلغ صدمیلیون تومان دستمزد ماهانه آقای استیلی را نمی گویند. چرا نمی نویسند که تیم ملی با سرپرستی ایشان در اردوی کره جنوبی 32 دقیقه دیر به ورزشگاه رسید که این اتفاق برای تیم ملی کشور واقعا وحشتناک است یا پاسپورت محرمی را گم کرده اند، ساک های بازیکنان تیم ملی در مشهد جا گذاشته شد؛ آن وقت برای مبلغ 35 میلیون سرپرست زحمتکش تیم ملی را سیبل تهاجمات قرار داده اند. بروید نگاه کنید سرپرستان سابق تیم ملی سوای حقوق ماهانه، حواله خانه و ماشین هم دریافت می کردند اما دوستان ما آنها را می شنیدند و از کنار آن بی تفاوت عبور می کردند.

سازمان تیم های ملی در زمان آقای خادم موفق ترین کارنامه را داشت و با کمترین هزینه به جام جهانی صعود کرد. پرسش اینجاست که اگر نقدی می شود، باید با انصاف و معرفت همراه باشد وگرنه حرف زدن و اتهام وارد کردن و تخریب چهره های خادم ورزش ایران به بیراهه می رود.

نویسنده: رضا اسماعیلی