جمعه هفتم اردیبهشت ماه

پورصالح: باید جسور باشیم

بازیکن گیلانی تیم باریج اسانس کاشان درباره دلایل شکست این تیم مقابل آتای قزاقستان در جام باشگاه های آسیا مواردی را برشمرد. وی از نو ستارگان والیبال کشور ما است که می تواند در سطح بین المللی بدرخشد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی به نقل از فدارسیون والیبال: الهه پورصالح درخصوص مسابقه تیم باریج اسانس ایران مقابل آلتای قزاقستان گفت: دیروز بازی خیلی خوبی نداشتیم از نظر روحیه به نظرم با ترس بازی کردیم، اما به نظر من توانمندی ما خیلی بیشتر از این است و خیلی بهتر می توانستیم ظاهر شویم.

وی افزود: امکان برد آلتا را نداشتیم، اما من واقعا به توانمندی تیم باور دارم، چون هم بازیکنان با تجربه و هم ترکیب جوانی در تیم داریم و به نظرم توانمندی تیم باریج اسانس خیلی بالاتر است و واقعاً می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

بازیکن تیم باریج اسانس درخصوص تغییر پست بازیش در مسابقه برابر آلتای قزاقستان و بازی در پست دریافت کننده اظهار داشت: واقعا تمام تلاشم را کردم که نترس بازی کنم و جسور باشم تا بتوانم نظر کادر کادر فنی را جلب کنم.

وی ادامه داد: من نخستین بار است که در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا کسب شرکت می‌کنم. در این مسابقات همچنین برای اولین بار به عنوان دریافت کننده بازی کردم و واقعا تمام سعی ام را کردم که خوب ظاهر شوم.

پورصالح با تاکید بر بالا بودن توانمندی تیم باریج اسانس خاطرنشان کرد: توانمندی تیم بیشتر از این است و باید بهتر عمل می‌‌کردیم.

به نظرم برای ارائه عملکرد خوب در بازی برابر کوانیش قزاقستات باید شکست امروز را فراموش کنیم.

وی تصریح کرد: باید فکر کنیم امروز یک روز خیلی جدید است و تمام توانمندی هایمان را به مردم ایران نشان دهیم تا از تماشای بازی باریج اسانس لذت ببرند.