شنبه هشتم اردیبهشت ماه
لیگ فوتبال درآستانه شروع مجدد؛

حکایت همچنان  باقی ست!

لیگ فوتبال برتر بعد از تقریبا استراحت یک ماهه از روز سه شنبه حرکت خود را آغاز خواهد کرد در شرایطی تیم ها خود را برای دیدارهای هفته بیست و پنجم آماده می کنند که اخبار حاشیه ای  بد جوری جولان می دهد.

از استقلال خبر می رسد تمامی بازیکنان و کادرفنی این تیم تا پایان مسابقات ممنوع المصاحبه شده اند. این سخت گیری تا آنجا پیشرفت داشته که حتی استقلالی ها اطراف محل تمرین خود را با پارچه مشکی پوشانده تا هیچگونه خبری از نحوه تمرینات این تیم به بیرون درز پیدا نکند. با اینحال از این تیم خبر رسید که پین مربی ایتالیایی به تمرینات بازگشته است و این در حالی ست که رابطه او با فرهاد مجیدی سرد گزارش شده است. پین که در تعطیلات به کشورش بازگشته بود پس از دریافتی بخش بزرگی از قراردادش مجددا به تهران بازگشت. از پرسپولیس اخبار متفاوتی در قیاس با استقلال به گوش می رسد.

چنین عنوان شده که مذاکرات پنهانی با علی کریمی برای جانشینی گل محمدی صورت گرفته است. حتی گفته شده که فعلا او برای شش ماه در این مسئولیت قرار خواهد گرفت. البته این خبر از پایه بی اساس است، چون در قوانین قراداد زیر یکساله وجاهت قانونی ندارد و هدف از طرح اینگونه اخبار تضعیف روحیه گل محمدی و بازیکنان است.

از سوی دیگر برخی ها با آنکه شش هفته به پایان بازی ها که حرف و حدیث فراوان به دنبال دارد، باقی مانده لیست مازاد یحیی گل محمدی را منتشر کرده اند که با واکنش گل محمدی را به دنبال داشت.

سرمربی تیم پرسپولیس در این رابطه اعلام کرد، هیچ لیستی مبنی بر مازاد وجود ندارد، اما در خصوص خریدهای جدید خبر رسید که پرسپولیسی ها درصدد هستند که امید نورافکن را که یکسال از قراردادش با سپاهان باقی مانده به تیم خود انتقال دهند.خبر دیگر اینکه نوراللهی پذیرفته که قید باقی مانده از قراردادش را با تیم امارتی الشباب الااهلی را زده تا با دسترسی به رضایت نامه به پرسپولیس بازگردد. البته او درخواستی را مطرح کرده که پرسپولیسی ها در خصوص پیشنهاد مالی نوراللهی فعلا سکوت اختیار کرده اند.
نویسنده: اکبر عزیزی