پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

پنجعلی هم کرونایی شد!

باخبر شدیم برادر و برادرزاده محمد پنجعلی پیشکسوت سرشناس باشگاه پرسپولیس تهران و مدیرآکادمی فوتبال این باشگاه مدتی است که به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا در بخش ویژه بیماران کرونایی بیمارستان آراد تهران بستری شده اند.

به همین دلیل با پنجعلی تماسی برقرار کردیم تا از اصل این ماجرا و همچنین سایر مسایل مربوط به فوتبال ایران مطلع شویم.

آیا بستری شدن برادر و نیز برادرزاده شما در بیمارستان آزاد واقعیت دارد؟

بله متاسفانه فعلا هر دو آنها در قرنطینه بخش ویژه بیمارستان آراد بستری هستند و کماکان زیرنظر پزشکان پرتلاش بیمارستان فوق در حال مداوا هستند. در این لحظه که من با البرز ورزشی صحبت می کنم برای تهیه تعداد آمپول باید به حوالی میدان حُر بروم! امیدوارم بیماری برادرم و نیز پسر ایشان هم هرچه زودتر برطرف شود. جا دارد تا از زحمات و تلاش های شبانه روزی مراکز بهداشت و همچنین پزشکان ایرانی در قبال بیماران کرونایی تشکر و قدردانی کنم.

نظرتان درباره انتخاب مهدی رسول پناه به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس چیست؟

وی در حال پیگیری امور باشگاه پرسپولیس است؛ با توجه به اینکه به تازگی در مسند کار قرار گرفته اند و من نیز شناخت کافی از ایشان ندارم، نمی توانم نسبت به آینده کاریشان اظهار نظر کنم.

بهترین راهکار برای برگزاری مسابقات لیگ برتر چیست؟

با توجه به خطرناک بودن بیماری و تاثیر بسزای این ویروس در جامعه بهتر است مسابقات را در فصل آینده دنبال کنیم. شرایط برای برگزاری مسابقات ورزشی مناسب نیست و عدم برگزاری آن نفع جامعه ورزش است. باید حفظ سلامتی مردم را در اولویت قرار دهیم، این مساله یک معضل جهانی به شمار می رود که باید با رعایت کردن مسائل و جوانب کار این مرحله را پشت سر بگذاریم.

درباره پاداش گم شده ای که فیفا به فدراسیون فوتبال ارسال کرده بود چه نظری دارید؟

این پولهای میلیاردی نه تنها در فدراسیون فوتبال بلکه در سایر بخش های ورزشی نیز گم شده اندو از این دست مسایل درگذشته به دفعات اتفاق افتاده اما هیچوقت به آن رسیدگی نشده و هیچکس پاسخگو نبوده است.

گفت و گو از: حسن امامقلی