شنبه هشتم اردیبهشت ماه

فالگوش - فالگوش

 با آنکه گفته شده است، شجاع خلیل زاده در یکقدمی انتقال به تیم الااهلی قطر قرار دارد  در نتیجه وی بار دیگر تاکید داشت اگر پرسپولیس خواهان بازگشت من است، اولویتم پرسپولیس خواهد بود و این انتقال قابل مذاکره است.

**   براساس شنیده ها، مردان ویژه باشگاه پرسپولیس بار دیگر تماس های خود را برای انتقال امید نورافکن از سپاهان به پرسپولیس با این بازیکن برقرار کرده اند

 

**   پس از کنار گذاشتن داود مهابادی از مربیگری تیم استقلال خوزستان، سیروس پور موسوی بعنوان سر مربی ابن تیم لیگ دسته اولی بر گزیده شد.

 

**   احمد موسوی بازیکن سابق استقلال و فعلی گل گهر به این شرط از استقلال جدا شد که طلب دو میلیارد تومانی اش از استقلال تا پایان اردیبهشت تسویه شود. زمان زیادی به روز موعود نمانده است، اگر در این تاریخ طلب موسوی پرداخت نشود، باید سود پول به اضافه جریمه و دیرکرد آن به اصل طلب اضافه شود. بر آورد شده است که مجموعا چهار میلیارد تومان خواهد شد.

 

**   تغییر دبیر فدراسیون فوتبال از دستور کار اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خارج شد.  این تغییر رویه در حالی صورت گرفت که مخالفان دبیر فدراسیون فوتبال تلاش داشتند که فرد دیگری را جانشین وی کنند، اما به هیات رئیسه اطلاع داده شد کارهای ناتمام زیاد باقی مانده است به آنها رسیدگی شود، نیازی به ورود اشخاص جدید نیست.

 

**   کادرفنی تیم استقلال بار دیگر به بازیکنان اخطار داد با هیچ رسانه ای  حق مصاحبه تا پایان بازی ها ندارید.

 

**   وکیل استوکس نامه عدم دریافت ۸۶هزاردلاری از باشگاه پرسپولیس را در اختیار فیفا قرارداد.

پرسپولیس می بایست در تاریخ ۱۲ اردیبهشت طلب استوکس را واریز می کرد، اما چنین نشد. احتمالا پرسپولیس با بسته شدن پنجره نقل وانتقالات مواجه خواهد شد.

 

** صحبت از حضور ماگات آلمانی در فوتبال ایران است. اینکه او به چه منظور در فوتبال ایران دیده خواهد شد معلوم نیست. روایت در این خصوص فراوان است. برخی ها از وی برای فعالیت در باشگاه های لیگ برتری نام می برند. گروه دیگر اعتقاد دارند که تجربیات او در کنار تیم ملی فوتبال ایران در میدان جام جهانی قرار خواهد گرفت. خلاصه هرکس به اندازه دانسته های خود سخن می گوید، در نتیجه فعلا همه چیز نقش نا معلوم را دارد.

نویسنده: اکبر عزیزی