شنبه هشتم اردیبهشت ماه

ناصر ابراهیمی: پرسپولیس را از قدرت انداختند!

فاصله گرفتن تیم پرسپولیس از کورس قهرمانی در لیگ، عاملی شد تا با ناصر ابراهیمی مربی سابق پرسپولیس که در دوران سر مربیگری علی پروین چندین عنوان قهرمانی را به صورت مستمر در کارنامه خود قرار دهد، گپ وگفت خودمانی داشته باشیم. این مربی کهنه کار امروز(یکشنبه) روز تولدش نیز است که همین موضوع باعث شد تا برای ارتباط با وی به دلیل تماس دوستان قدیم وجدید با وی اندکی با ترافیک برقراری تماس مواجه شویم. صحبت های ابراهیمی را می خوانید.

** نباید از اینکه پرسپولیس از کورس قهرمانی دور شد، زمین  و آسمان را به هم دوخت و گل محمدی را زیر آوار قرارداد.

**  زیبایی فوتبال در همین است، روزی در اوج و روز بعد باید برای بقا جنگید. اگر این تنوع نباشد، فوتبال شباهتی چون فیلم های تکراری را پیدا خواهد کرد.

**  در سال۱۴۰۰ پرسپولیس پنج مدیرعامل عوض کرد.هر کدام یک گرفتاری برای ابن تیم از خود به یادگار گذاشت ورفت.تیمی که بخواهد قهرمان شود نباید مدیر عامل باشگاه اولین سنگ انداز تلقی شود.مدیران قبلی نه تنها گره ای از این تیم باز نکردند، بلکه تا توانستند برای تیم یحیی مشکل ایجاد کردند.

** وقتی که پنج بازیکن کلیدی این تیم سال گذشته ، مانند،شجاع،کنعانی زادگان،بیرانوند،علیپور و نورالهی از  پرسپولیس  جدا شدند پنج مدیرعاملی که در طول سال در پرسپولبس دیده شدند،کدامشان قدمی برای تقویت پرسپولیس برداشتند.هر کدامشان امدند خودرا شارژ مالی کردند ورفتند مخروبه ای را به نام تیم پرسپولیس رو دست یحیی گل محمدی باقی گذاشتند.

  **  در کجای دنیا دیده شده است و در کدام قانون نوشته شده است که یک تیم تا زمانی که درقید حیات است باید همه ساله قهرمان شود.

**  بنده هیچ اعتقادی به تعویض مربی و جابجایی در کادرفنی ندارم. مگر به یحیی چه امتیازی داده شد که از او توقع قهرمانی میرفت.یحیی ابزار نداشت.پول هم وجود نداشت. مگر چقدر به یحیی وبازیکنان داده شده است که درپرتوی آن ادعای قهرمانی می رفت. اگر برانکو با ۱۳بازیکن به قهرمانی دست یافت به این دلیل بود که هر بازیکن برانکو به تنهایی یک تیم بودند، آیا یحیی هم همان بازیکنان را داشت. جز سید جلال حسینی بقیه سطوح تیم پرسپولیس لنگ می زد وهیچ مدیرعاملی اقدامی برای خرید در حد بازیکنان جدا شده صورت نداد.

**  پرسپولیس در فصل نقل وانتقالات به دلیل برنامه های غلط مدیران قبلی باشگاه بد عمل ودرعوض سایر تیمها خوب عمل کردند تا پرسپولبس با برنامه مشخص از قدرت بیفتد.

**  استقلال با کادرفنی اش که در این فصل برخلاف پرسپولیس دستش در خریدها باز بود، خوب کار کرد وقهرمانی اش را تبریک می گویم.