شنبه هشتم اردیبهشت ماه

بنا: خون ام را به مردم هدیه می دهم

محمد بنا سوای اینکه مربی خوبی است و کارنامه درخشانی دارد در سخنوری نیز از مهارت بالایی برخوردار بوده و همواره حواسش به جامعه ای که در آن زندگی می کند، است.

وی امروز بعد از اهدای خون در یکی از مراکز انتقال خون گفت: 4، 5  لیتر خون داریم که حاضریم همه آن را برای مملکت‌مان بدهیم، اهدای خون که برای هموطنانمان است و چیزی نیست.  بدن من خون ساز است و حاضرم برای اینکه بیماری که روی تخت بیمارستان است، به مشکل نخورد، هفته ای یک بار هم خون بدهم.

بنا افزود: الان که خون اهدا می کنم برای تبلیغ نیست که نماینده مجلس شوم، بلکه محمد بنا که عاشق مردم ایران است، وظیفه خود می داند که این کار را با تمام وجود انجام دهد. الان هم در شرایط کمبود خون هستیم و از مردم خواهش می کنم که خون اهدا کنند، هم برای سلامتی‌شان خوب است و هم این خون مشکل یک بیمار را برطرف می کند.

پژمان درستکارسرمربی تیم ملی کشتی آزاد هم در حاشیه پویش نذر خون، اظهار داشت:هر ایرانی وقتی شرایط خون دادن را دارد، وظیفه دارد نسبت به افرادی که به خون نیاز دارند، احساس مسئولیت کند. این وظیفه انسانی ما است و هر نفر که خون می دهد به سه نفر کمک می کند. امیدوارم کسانی که شرایط اهدای خون را دارند، به این حلقه اضافه شوند و جان برخی از بیمارانی که احتیاج به خون دارند را مرگ نجات دهند.