جمعه هفتم اردیبهشت ماه
استمداد از رئیس فدراسیون والیبال؛

حق شناس: کارشناسان پاسوری نظر بدهند

مربیان تیم های پایه همیشه در معرض انواع اتهامات و سوء برداشت ها قرار داشتند. چند سالی متهم به استفاده از بازیکنان صغر سنی بودند، بعد پای گونی های برنج و سوئیچ ماشین صفر کیلومتر به میان کشیده شد و اکنون نیز پدران و پسران در تیم های ملی جدی شده است. اینکه تا چه حد چنین ایده هایی واقعیت دارد، وظیفه فدراسیون والیبال است که به طور جدی وارد ماجرا شود. حذف یک پاسور نوجوان 198 سانتی متری از اردوی تیم جوانان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان در منامه بحرین با واکنش پدر این بازیکن که خود از ملی پوشان و مربیا

مرتضی حق شناس معتقد است که فربد حق شناس یک سر و گردن از پسر سرمربی تیم بالاتر است اما به ناحق حذف شدند. او می گوید: مربیان تیم های رده پایه هر یک به دلایلی به فرزندان خود گرایش داشته و دارند، اما وقتی نوجوانی را با داشتن شرایط فیزیکی عالی از اردو کنار می گذارند، عواقب روحی و روانی آن را باید در نظر بگیرند.

حق شناس اضافه می کند: من از آقای دکتر داورزنی خواهش می کنم که چند کارشناس پاسوری را حکم قرار بدهند تا رای به حقانیت هر فردی که شایسته است بدهد.

حق شناس البته موارد و مسایل زیادی را به عنوان مصداق مطرح می کند و این حق برای رضا مومنی مقدم سرمربی تیم جوانان پابرجاست که پاسخ بگوید اما ما هم اعتقاد داریم که در انتخابات بازیکنان تیم های ملی در همه سطوح باید یک کمیته حضور داشته باشد تا ضمن حفظ استقلال سرمربیان تیم ها هرگونه شائبه ای را که باعث خدشه دار شدن وجهه والیبال ملی و مربیان ما می شود، زایل سازد.

نویسنده: جمشید حمیدی