جمعه هفتم اردیبهشت ماه

نوری: دنبال مسئولیت فرمایشی نیستم

کمیته های آموزش، استعدادیابی و مربیان زیر مجموعه دپارتمان توسعه و ترویج هیات والیبال استان تهران محسوب می شوند...

رحمت نوری دبیر جدید این کمیته که دیروز حکم خود را از دکتر عشایری رئیس هیات یاد شده گرفته است، در گفت و گو با البرز ورزشی می گوید: این دپارتمان با ریاست خانم دکتر آزادفدا اداره می شود. اما من با اختیار تام این مسئولیت را پذیرفته ام و باید با کمک کارشناسان و خبرگان این رشته اساسنامه و شرح وظایفی را برای کمیته یاد شده بنویسیم چون هیچ سند مکتوبی در زمینه کمیته مربیان وجود ندارد. وی اشاره می کند که من با کسب اجازه از آقای پیمان اکبری رئیس سابق کمیته مربیان این وظیفه را برعهده گرفتم و در مقدمه کار از آقایان جلال لطیف زاده و دکتر عروجی دعوت به همکاری کردم و آقای عشایری نیز خانم ها ضیائی و فرهادی را به عنوان نماینده بانوان معرفی کرده اند.

نوری می افزاید: دنبال مسئولیت فرمایشی نیستم و به حتم از همه خبرگان از جمله آقایان تندروان، محمدی راد، آرمات، محمدرضا دامغانی، احمد لاهوتی و ... نیز دعوت به همکاری خواهم کرد. این یکش مسئولیت رایگان است و جنبه انتفاعی ندارد.

نوری که بازیکن سابق تیم ملی و از مربیان تحصیل کرده و دانشگاهی والیبال است، می گوید: استعدادیابی، آموزش و مربیان زنجیروار به هم پیوسته هستند و ما می خواهیم با انتخاب ناظرانی به ویژه در بخش خانم ها به ارزیابی عملکردها بپردازیم.

گفت و گو: جمشید حمیدی