جمعه هفتم اردیبهشت ماه

فالگوش

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حمایت از سیدجلال حسینی گفت، سیدجلال برند است.نمی گذارم نادیده گرفته شود...

احتمالا ظرف یکی، دو روز آینده رامین رضاییان در کمیته انضباطی  باشگاه پرسپولیس حاضر تا پاسخگوی پاره ای از سوالات باشد.

 

بد نیست بدانید که در انتخابات آینده فدراسیون فوتبال که به زودی صورت خواهد گرفت، کیومرثی و آجورلو با انجام ثبت نام وارد گود خواهند شد.

 

از اطراف و اکناف خبر رسید، در صورت ثبت نام کیومرثی یا آجورلو، شاهد بازگشت یکی از استخوان خرد کرده های فوتبال، مهندس داریوش مصطفوی که در مجامع بین المللی فوتبال صاحب جایگاه است، به صحنه فوتبال باز خواهد گشت.

 

 یکی از دلایل رسانه ای نشدن امضای قرارداد بیرانوند و پور علی گنجی با پرسپولیس، بسته بودن قفل پنجره ه های نقل وانتقالات این باشگاه است.

 

سروش رفیعی و دانیال اسماعیلی به جمع پرسپولیسی ها اضافه شدند. این دو بعد از باز شدن قفل پنجره نقل وانتقالات قرارداد شان را امضا خواهند کرد.

 

کاروان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بعد از قهرمانی تیم استقلال کام آبی پوشان را تلخ کرد. او تمامی بازیکنان تیم استقلال دعوت شده به تیم ملی را خط زد وعنوان کرد تا پایان جام جهانی به تیم ملی دعوت نخواهند شد. اسکوچیچ فقط درصورت شرکت بازیکنان در جشن مرخصی صادر کرده بود ،نه حضور در بازی.

 

 

به درخواست باشگاه فجرسپاسی شیراز و موافقت سازمان لیگ دیدار فجر با پرسپولیس به جای شیراز در تهران و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

 

در صورت خروج رامین رضاییان از لیست تیم پرسپولیس، این بازیکن احتمالا به فوتبال هلند، انگلستان یا قطر خواهد پیوست. البته بد نیست که مدیران باشگاه پرسپولیس بدانند و بخوانند که استقلالی ها بد جوری روی شکار رضاییان متمرکز شده اند.

 

اولین خط خورده تیم ملی مشخص شد.حسین کنعانی زادگان به علت محرومیت تا پایان مدت محرومیتش اردو تیم ملی را ترک کرد و به جای او مهدی حسینی از مس رفسنجان دعوت به اردو شد.

 

دیدار تیم ملی فوتبال ایران با پاراگوئه که انجام آن صد در صد اعلام شده بود، لغو شد. اکنون قرار است با اروگوئه بازی کنیم. این دیدار هم صد در صد اعلام شده است. دقیقا مانند دیدار با برزیل، آرژانتین، کانادا و پاراگوئه.