جمعه هفتم اردیبهشت ماه

اخبار توپ و سبد

تیم ملی بسکتبال ایران که در اردوی آماده سازی به سر می برد بعد از اینکه از انجام دیدارهای تدارکاتی با تیم های عربی از جمله قطر و لبنان ناامید شد، رایزنی هایی را برای برگزاری دیدارهای دوستانه در کشور صربستان آغاز کرده است...

اینکه چه تیمی مقال ملی پوشان ما قرار خواهند گرفت، معلوم نیست اما آنچه که مسلم است بسکتبال ایران برای حضور در پنجره سوم انتخابی جام جهانی و کاپ آسیا نیازمند بازی های تدارکاتی است و این مساله مهم از نگاه ارمغانی سرمربی جدید تیم ملی دور نمانده است.

 

تیم بسکتبال نوجوانان ایران برای اعزام به دوحه قطر آماده شده است. این تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا و انتخابی جام جهانی این رده سنی سفر می کند. سرمربی تیم محسن شاه علی است. مسابقات قهرمانی آسیا از روز 22 خردادماه آغاز خواهد شد. باید دید دستپخت کادر جدید تیم بسکتبال نوجوانان ایران چگونه خواهد بود.

 

دبیر بسکتبال سه نفره فدراسیون بسکتبال از اجرای طرح سراسری بسکتبال سه نفره با شرکت 32 تیم خبر داد. نوید آرارشی دبیر اجراییه کمیته گفت: تیم های شرکت کننده به صورت منطقه ای مقابل همدیگر قرار خواهند گرفت. اما حالا که از بسکتبال سه نفره صحبت شده، پیشنهاد می کنیم که فدراسیون بسکتبال طرحی را برای مسابقات مینی بسکتبال سراسری در دستور کار قرار دهد.