شنبه هشتم اردیبهشت ماه

تبدیل سالن کشتی شهید امن زاده به انبار سنگ!

سالن کشتی شهید اصغر امن زاده را به انبار فروش سنگ تبدیل کرده اند. این سالن که در منطقه دو شهرداری تهران و محله  شهرآرای تهران قرار دارد متعلق به سازمان دام و طیور است و از سال ها قبل توسط پهلوان حسن امن زاده پدر شهید والامقام یاد شده به عنوان مدیر و مربی اداره می شد.

با شیوع کرونا مکان مذکور مدتی تعطیل بود و گویا پس از آن تبدیل به انبار سنگ شده است. در همین راستا و طی تماس با حسن امن زاده از قهرمانان اسبق تیم ملی کشتی و رفیق شفیق جهان پهلوان تختی وی ضمن تایید موضوع ضمن اظهار گلایه از وضعیت موجود باشگاه کشتی یادشده اظهار داشت: خطاب من مسئولین ورزش و سازمان بهره برداری دام و طیور است که چرا اجازه دادند مکانی که به نام شهید نامگذاری شده را تبدیل به انبار فروش سنگ کنند. این مکان از سال  ها پیش به نام سالن کشتی شهید اصغر امن زاده نامگذاری و محل تمرین جمعی از ورزشکاران بود، شیوع کرونا باعث شد تا تمرینات را تعطیل کنیم اما اکنون و پس از مراجعه دوباره برای راه اندازی باشگاه، مشاهده کردیم این محل تبدیل به انبار سنگ فروشی شده است.

وی ادامه داد: به عنوان پدر  آن شهید و کسی که عمری در کنار ورزش و کشتی بوده از مسئولین مربوطه خصوصا دست اندرکاران ذیربط می خواهم ترتیبی اتخاذ کنند تا تابلو باشگاه شهید باردیگر برافراشته شود و مکان یاد شده به شکل سابق خود باز شود.

نویسنده: احمد دباغ