جمعه هفتم اردیبهشت ماه
انصراف داور بین المللی از مسابقات جهانی؛

ناصری: هاشم کندی تلاش زیادی برای دوچرخه سواری کرده است

مجید ناصری عضو سابق تیم ملی و از مطرح ترین داوران بین المللی دوچرخه سواری در سطح دنیا و داور بین المللی دوچرخه سواری ایران از حضور در مسابقات جهانی انصراف داد.

وی دلیل عدم حضور در مسابقات جهانی را میزبانی تل آویو اسراییل ذکر کرد و گفت: طی نامه ای از شرکت در این رقابت ها خودداری کرده ام. وی که دو هفته پیش در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور هندوستان نیز قضاوت کرده است، درباره رکابزن های ایرانی در این رقابت ها عنوان کرد: دوچرخه سواران ما در حد انتظار نبودند اما همین که لیلا حیدری در مسابقات جوانان 500 متر مدال برنز کسب کرد و گنج خانلو نیز با دو مدال برنز بازگشته است، دست خالی نبودیم.

کارشناس دوچرخه سواری درباره انتخابات مورد وعده کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نیز گفت: هنوز این اطمینان وجود ندارد اما طی هشت ماه گذشته آقای هاشم کندی تلاش های زیادی را برای فعال بودن دوچرخه سواری انجام داده است. اصل کار این است که سنگ اندازی های داخلی به حداقل برسد. اعتقاد دارم که جامعه دوچرخه سواری و هیات های استانی درس های خوبی از یکی، دو سال گذشته آموخته اند و می دانند که اشخاص بانفوذ یا شخصیت های ورزشی برای دوچرخه سواری چه کرده اند و ما از آنها چه می خواهیم.