شنبه هشتم اردیبهشت ماه
از انتخابات فدراسیون فوتبال چه خبر؟

آجورلو دقیقه 90 می آید، واعظ آشتیانی در راه است

انتخابات فدراسیون فوتبال به روزهای داغ و گرم خود نزدیک می شود، از چهره هایی که همگان منتظر ورود آنها می رود. هنوز خبری نیست تا به امروز مهدی نبی دبیر سابق فدراسیون فوتبال و عزیز محمدی از اتحادیه فوتبال باشگاه ها مدارک خود را برای ثبت نام ارایه داده اند، اما از دیگران خبری نیست.

سرپرست موقت فدراسیون فوتبال به اتفاق اصولی سخنگوی فدراسیون آمادگی خود را اعلام کرده اند و قرار است مدارک خود را جهت ثبت نام ارایه دهند اما تازه ترین اخبار حکایت از آن دارد که گروهی تلاش خود را آغاز کرده اند تا با تماس و مذاکره حضوری، دکتر محمد دادگان را متقاعد سازند تا در انتخابات حضور پیدا کند. علی کفاشیان هم به زودی وارد محل ثبت نام خواهد شد تا آمادگی خود را اعلام کرده اند و قرار است مدارک خود را جهت ثبت نام ارایه دهند اما تازه ترین اخبار حکایت از آن دارد که گروهی تلاش خود را آغاز کرده اند تا با تماس و مذاکره حضوری، دکتر محمد دادگان را متقاعد سازند تا در انتخابات حضور پیدا کند. علی کفاشیان هم به زودی وارد محل ثبت نام خواهد شد تا مدارک خود را ارایه دهد.

شنیده ها حاکی از آن است که واعظ آشتیانی هم برای راهیابی به این مسیر در حال مشاوره گرفتن است.

بد نیست بدانید که عزیزمحمدی که برای ریاست فدراسیون فوتبال نام نویسی کرده است، دکتر فتح ا...زاده را به عنوان نایب رئیس اول و محمدرضا کافی مدیرعامل فوتسال باشگاه مس سونگون را به عنوان نایب رئیس دوم معرفی کرده است.

اما بد نیست بدانید که یکی، دو تن از کاندیداها، نام مهندس داریوش مصطفوی را به عنوان نایب رئیس اول گنجانده اند.

خبر دیگر اینکه بارها عنوان شده است که سردار آجورلو قصد ورود به انتخابات فدراسیون فوتبال را ندارد اما شنیدیم که او به انتخابات ورود پیدا خواهد کرد و در دقیقه 90 در محل ثبت نام، نام نویسی خواهد کرد.

مهرداد سراج که چندی پیش از سوی مجمع فدراسیون فوتبال از عضویت در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عزل شد در نظر دارد انتخابات شرکت و در روز ثبت نام به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال نام نویسی خواهد کرد.

بهنام ابوالقاسم پور به توصیه دوسانش در نظر دارد تا در انتخابات حضور پیدا کند.