جمعه هفتم اردیبهشت ماه

دختران ورامین قهرمان کاپ آزاد تهران

مسابقات والیبال کاپ آزاد دختران در شرایطی در مجموعه کارگران استان تهران به پایان رسید که 40 تیم و بیش از 400 بازیکن چند هفته درگیر بازی و سازندگی بودند. چه بهتر از این که بتوانیم جوانان به ویژه دختران کشورمان را از طریق مسابقات ورزشی به سرگرمی سالم بکشانیم.

این مهم را البته برخی از عوامل هیات والیبال استان تهران باید درک کنند که مناطق مختلف می توانند با برعهده گرفتن بخشی از مسئولیت ها و برنامه ها کار آنها را سبک تر کرده و در نهایت همه برای یکی و یکی برای همه باشد. مسابقات با قهرمانی تیم واسپور پاکدشت ورامین به پایان رسید؛ زینت خدابخشی که خود در لیگ برتر باشگاه های کشور بازی می کند، در کوچینگ و رهبری تیم بسیار پخته عمل کرد و این می تواند نویدی برای مربیان جوان چون مهرافزا ملک ناز و زهره صراف باشد که آستین همت و خدمت به جوان ها را بالا زدند. در تیم اول بهاره سیری فزون آباد، مائده کردبچه، پریا هداوند میرزایی، عطیه دلفانی، نگین نازی، مرجان طالقانی، افسانه بهادرسارانی، آناهیتا عبداللهی، عسل علیپور، زینب جلیلی، فاطیما ولی کوهی، ملیکا آقازاده، پرنیا محرمی و نگین نوری بازی کردند.

در این مسابقات تیم درین دوم و ستارگان سوم شدند. سرپرستی کل مسابقات با جلال اشرفی مربی بین المللی و مدیرفنی مسابقات زهره امیدی و مسئول برگزاری مسابقات بیتا علی کاهی بودند.

در آیین پایانی مسابقات پیشکسوتانی چون مهدی صابرپور، احمد شوشتری، اصغر کاویانی، حسین پورکاشیان، حمید حق بین، سعید عشق دوست، سیف الله ترابی، عرفان محمدنبی، سیف اله ترابی، فرهاد متقی، میرزاخانی و خانم ها نرگس افشین، نرگس زحمتی، نمازی، متقی زاده و ... حضور داشتند.

به تیم های اول تا سوم جوایز نقدی اهدا شد.

گزارش: ج - دوستدار