جمعه هفتم اردیبهشت ماه

اخبار پشت پرده فوتبال

ساپینتو به مدیران باشگاه استقلال اطلاع داده است، کلیه بازیکنان باید در روز تمرین یک روز کامل در اختیار من باشند...

  صبح صبحانه در یک مکان تهیه شده از سوی باشگاه صرف خواهد شد، بعد از تمرین صبح،ناهار در یک هتل و سپس استراحت چند ساعته در همان هتل و سپس تمرین بعدازظهر و صرف شام بعد از شام بازیکنان به منزل رفته و در منزل باید حضور خود را به ساپینتو اطلاع بدهند و در ساعت تعیین شده خواب را در دستور کار داشته باشند؛ گرچه مدیران باشگاه تصمیمات ساپینتو را تلویحا پذیرفته اند، اما نوع هزینه سنگین که بر باشگاه وارد خواهد آورد به سرمربی تیم یادآور شده که او در پاسخ گفته است، این مشکل شماست که باید با آن کنار بیایید، نه من.

 

شکر آب گل محمدی با درویش

بار دیگر اختلافات بین گل محمدی با رضا درویش  رشد کرد. گل محمدی منتظر خریدهای جدیدش است و از درویش سراغ لوسیانو را می گیرد. این سوال و جواب وارد هفته سوم خود شده است.پاسخ تکراری درویش این است، نمی توانیم پول انتقال کنیم، به دنبال چاره وبازگشایی راهی هستیم.

گل محمدی در جواب گفته است، چطور دیگران می توانند اما شما نمی توانید. مشکل کجاست تا گروهی را برای حل آن فرا بخوانیم. این حرف گل محمدی بر درویش گران تمام شده است.

 

خبر غیررسمی؛ «نه» سر مربی منچستریونایتد به تیم ملی ایران

در حالی که جلسه اسکوچیچ با سرپرست موقت فدراسیون فوتبال در محل فدراسیون در حال برگزاری است، از سوی یک خبرگزاری فرانسه عنوان شد، مذاکرات فدراسیون فوتبال ایران با سولسشر سرمربی سابق تیم فوتبال منچستر یونایتد برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بی نتیجه ماند.

دلیل توقف و پایان  مداکرات مخالفت طرف انگلیسی عنوان شد. سرمربی سابق منچستر یونایتد، شرایط سنگین مالی ارائه داده بود تا محترمانه از حضورش در کنار تیم ملی فوتبال ایران چشم پوشی کند.

 

*  از ما نشنیده بگیرید،اما شواهد چنین نشان می دهد که انتقال لوسیانو به پرسپولیس منتفی شده است، گرچه خود لوسیانو برای حضور در پرسپولیس لحظه شماری می کند.

 

*  گل محمدی نام دو بازیکن جدید را در اختیار باشگاه قرار داد. این دو به خریدهای جدید مربوط می شود. هر دو برزیلی هستند. یک مهاجم و یک هافبک دفاعی.

 

رضا اسدی که تمایل داشت در پرسپولیس ماندگار شود، با پرسپولیس به مشکل خورد و به دلیل مشکلات مالی از جمع قرمزها جدا شد.

 

 * از باشگاه گل گهر خبر رسید،در صورت انتخاب امیر قلعه نوعی به عنوان سرمربی اورا حفظ خواهد کرد و فقط در زمان جام جهانی او را در اختیار تیم ملی قرار خواهد داد.

 

 * در خصوص علی دایی که صحبت او برای تیم ملی بر سر زبان ها قرار دارد، شنیدیم وی با آنکه از سوی برخی از چهره های مطرح و تصمیم گیرنده پیشنهاد مربیگری را دریافت کرده، ولیکن هنوز پاسخ رسمی ارائه نداده است.

 

*  جلسه امروز اسکوچیچ با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که در محل فدراسیون شکل گرفته، چندان هم ارام نخواهد بود، اسکوچیچ به دنبال دلایل فنی این رفتار است و در ضمن خواستار کل قرادادش شده است.