جمعه هفتم اردیبهشت ماه

محمدخانی: پرسپولیس زمان از دست می دهد

داستان پیوستن کاسیانو به پرسپولیس می رود تا به یک سریال چند قسمتی تبدیل شود.

یک روز عنوان شد به دنبال کارهای اداری انتقال او هستیم. در بخش دوم اشاره می شود که کاسیانو به بندهایی از قرار دادش معترض است.روز سوم چنین عنوان شد که مسیر انتقال پیش قرارداد او به دلیل تحریم ها بن بست ایجاد شده است. خلاصه آنکه هر روز یک نکته تازه مطرح شد تا صدای همه از سرمربی گرفته تا پیشکسوت وهواداران پرسپولیس از گوشه و کنار به عنوان اعتراض شنیده شود.

ناصر محمدخانی پیشکسوت تیم پرسپولیس از آن دست معترضانی است که به عملکرد و نوع برخورد در راه خرید کاسیانو از سوی مدیران باشگاه معترض است و در این رابطه نکاتی را مطرح کرد.

پرسپولیس در خط حمله نیاز به دو مهاجم گلزن دارد که بوی گل بدهند. نزدیک به یک ماه است که بحث خرید مهاجم برزیلی به نام کاسیانو مطرح شده است، اما این خرید همچنان مانند یک ماه قبل در حد حرف باقی مانده است.

نمی دانم چه مشکلی وجود دارد که برای خرید وانتقال کاسیانو با تابلوی  توقف مواجه شده ایم. مدیریت باشگاه باید شفاف سازی کند. مشکل را بگوید. آیا فشارهای خارج از باشگاه وجود دارد؟ آیا پول ندارند که می دانم پول دارند و خوب هم دارند؟ خلاصه اینکه باید برای هواداران مسائل روشن شود.

فصل گذشته مدیریت باشگاه زمانی سکاندار باشگاه شدند که شرایط اندکی سخت و پیچیده بود، اما اکنون این تو بمیری از آن تو بمیری ها نیست. پول وجود دارد و دست برای خرید باز است، نگذارید زمان از بین برود. هواداران منتظر پرسپولیس رویایی و در حد قهرمان هستند، هیچ بهانه ای برای فرار و ریسمان به هم دوختن وجود ندارد.

مگر در دنیا فقط یک مهاجم وجود دارد که پرسپولیس یک ماه بازیچه آمدن و نیامدن این آقا شده است. برای پیدایش مهاجم گلزن که  نیاز پرسپولیس است، قحط الرجال پیش آمده، کاسیانو نشد مهاجمان دیگر.

باید از بی تفاوتی ودست در جیب فرو بردن و تبدیل به تماشاگر شد خارج شد. آقایان اینجا پرسپولیس  است و این هوادار زیر بار بهانه تراشی نخواهد رفت. می دانم که مدیران باشگاه تلاش خود را انجام داده اند و خوب وارد کارزار نقل وانتقالات شده اند، اما کافی نیست. پیکان تیم پرسپولیس نیش ندارد، باید دو مهاجم گلزن سطح بالای خارجی که بوی گل می دهند وارد پرسپولیس شوند باید به خواسته هواداران احترام قایل شد.