چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
تفاوت لیگ ۲۲با لیگ های سابق؛

شروع توفانی بکش تا ماندگار بمانید

قرعه لیگ برتر فوتبال از دوره بیست و دوم بر گزار شد و حریفان رقبای خود را برای جدال هفته به هفته شناختند.

لیگ ۲۲با لیگ های گذشته تفاوت های آشکار و پنهان فراوان دارد. در این دوره نیروها به صورت تساوی بین سایر تیم ها تقسیم شده اند. گذشته از آن در خریدهای خارجی اکثریت تیم ها فراتر از قدرت خود عمل کرده اند. اردوهای آمادگی برون مرزی تقریبا در دستور کار اکثریت تیم ها قرار داشت و دارد.

بر این مسائل به قرعه کشی بازی ها باید اشاره داشت. نوع قرعه کشی آن هم از هفته اول بازی ها نشان از آن دارد که جنگ بکش تا زنده بمانی از همان شروع بازی ها وجود خواهد داشت.

پرسپولیس در هفته اول با ذوب آهن دیدار می کند. ذوب آهنی که خوب خرید کرده است. پرسپولیس هم اگر ظرف یکی، دو روز آینده مهاجمان خارجی خود را وارد کند به پرسپولیس کهکشانی تبدیل خواهد شد. استقلال و سپاهان در این فصل با مربیان خارجی خود مقابل هم قرار خواهند گرفت. هر دو تیم در این فصل متفاوت با سال قبل شده اند.

فولاد هم در روز نخست به دربی خوزستان رسید و باید با نفت مسجد سلیمان دیدار کند. سایر دیدارها هم با استرس و حرف و حدیث مواجه است. در حقیقت لیگ ۲۲ توفانی آغاز خواهد شد و در این طوفان قدرت پایداری اکثریت تیم ها در قیاس با سال قبل به دلیل خریدهای بی مرز دو چندان شده است.

نویسنده: اکبر عزیزی